יצירת לידים

טלמרקטינג לעסקים עם יחסי ההמרה הגבוהים בישראל

אחת הדרכים היעילות להפוך נכסים דיגיטליים לערוץ שיווקי יעיל הוא דרך ייצור לידים, או במילים אחרות – יצירת עמודים מקוונים שיווקיים ומשכנעים, הכוללים אפשרות לשלוח בחזרה פרטי התקשרות עבור קוראים שהתעניינו במה שכתוב, ובחרו לבקש שתחזרו אליהם.
הפעם, נסביר בדיוק איך עושים את זה (וגם – מה עושים אם אין לכם את הסבלנות, הזמן או המשאבים לדאוג לפלטפורמה יעילה ליצירת לידים משלכם).

מה זה בכלל לידים, ומה זה ייצור לידים?

לידים הם פרטי התקשרות של לקוחות פוטנציאליים, בדרך כלל כאלה שמילאו את פרטיהם בטפסי יצירת קשר – כלומר, הביעו באופן עצמאי התעניינות במוצר, בשירות, או בנושא מסוים. כשלקוח ממלא את פרטיו ושולח אותם – נוצר "ליד", שכדאי להשתמש בו במהירות (על מנת לוודא שהלקוח לא מאבד עניין).
בניית פלטפורמה ליצירת לידים היא אמנות בפני עצמה – וככל שאתם עוסקים בייצור לידים מפולחים יותר, כך תאספו, כנראה, פחות לידים – אבל תיהנו משיעורי סגירה גבוהים יותר בכל ליד. יצירת לידים "מפולחים" כרוכה בבירור נושאים נוספים שיהפכו את ה"ליד" שלכם רלוונטי יותר – כמו למשל תחומי עניין, מיקום גאוגרפי, תחומי עיסוק וכולי.

יצירת לידים בפלטפורמה שלכם – כך תעשו את זה נכון

פלטפורמה ליצירת לידים היא פלטפורמה שמאפשרת למי שמגיע לעמוד שלכם לפנות אליכם, ולבקש שיחזרו אליו בעניין. בדרך כלל החזרה אליכם מבוצעת דרך טופס יצירת קשר – וכמה שהוא יותר קצר (שם וטלפון, למשל) – כך יותר לקוחות ינצלו את הטופס, יפנו אליכם, ויהפכו ל"ליד" במאגר הפונים שלכם.
על מנת לייצר מערך יעיל של יצירת לידים – אתם חייבים לבנות עמוד שיהיו אליו כניסות מרובות (דרך קידום, שיווק, פרסום, והפצת כתובת העמוד) – ואתם חייבים כתיבה טובה ומשכנעת, שתביא כל לקוח פוטנציאלי לשלוח אליכם את פרטיו.
פלטפורמות שמתמחות ביצירת לידים משתמשות במספר אלטרנטיבות לפנייה ללקוחות פוטנציאליים ואיסוף פרטי פונים, כמו למשל הפצה של מאמרי איכות באמצעות טאבולה או אאוטבריין, קידום אורגני ו/או ממומן של עמודים לאיסוף לידים, רשתות חברתיות, סרטונים – ועוד.
חשוב לדעת, כי מלאכת יצירת לידים היא מלאכה שדורשת זמן, תשומת לב, והרבה ידע בנוכחות אונליין. את העמודים שאוספים עבורכם לידים יש לעדכן, לפרסם ולתחזק.

תהליך עבודה

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

4

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

6

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

4

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

6

חיסכון בזמן

נציגה במחלקה מוציאה קצב של כ 40 שיחות בשעה במשך כ 6 שעות עבודה, לא היית מעוניין בזרוע מכירתית המסוגלת לפנות לכ 240 לקוחות שונים ביום?

ניסיון ומקצועיות

הנציגים שלנו הם לא טלפנים, הם אנשי מכירות! עם הרבה ידע וניסיון, אנחנו יודעים לייצר יחסי המרה גבוהים מאוד.

מוניטין

החברה קיימת מעל 10 שנים ומעניקה שירותים לחברות המובילות בישראל בצורה עקבית ורציפה​ ועם רמת שביעות רצון מהגבוהות בענף​

זמינות, שקיפות, בקרה

בעזרת מערכות הטכנולוגיה המתקדמות שלנו תקבל גישה ודיווח בכל שלבי הפעילות כולל הקלטות שיחה שוטפות.

הגיע הזמן ל- WeCall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

השימוש הנכון בלידים שיצרתם

בדרך כלל, מערכת פרטית של ייצור לידים מביאה מספר מצומצם של לידים בכל יום – וביחד עם זאת, חשוב לדעת שעל מנת להשיג את המרב מהלידים שאספתם – אתם חייבים "להכות בברזל בעודו חם" – וליצור קשר עם הלקוח הפוטנציאלי בהקדם האפשרי. אל תחכו לכמות מסוימת של לידים שתאספו – קבעו לעצמכם זמן בשגרת היום לחזור לכל ליד שאספתם, ולתפוס אותו קרוב ככל האפשר למילוי הטופס.
תגלו, שחלק מהלידים שאספתם לא סיפקו פרטי התקשרות או סיפקו פרטי התקשרות לא נכונים; אולי גם תגלו שחלק מהלידים היו כלליים מידי והם אינם מתעניינים במוצר ספציפי אלא במידע באופן כללי – כל זה הוא חלק ממלאכת ייצור לידים והפיכתם ללקוחות שלכם. אם תצליחו להפוך 10% מהלידים שלכם ללקוחות – אתם עושים משהו נכון, אפילו נכון מאוד.

מה אפשר לעשות במקום לבנות מערכת שלמה של יצירת לידים?

אין ספק שבנייה, כתיבה ואחזקה של מערכת ייצור לידים תוסיף תחומי עיסוק שוטפים למחלקת השיווק והדיגיטל שלכם. ארגונים רבים שמעדיפים לא ללמוד את האמנות של יצירת לידים ופרסום מאמרים ועמודי רשת לאיסוף מתעניינים – משתמשים בשירותים המקצועיים של חברות מתמחות בייצור לידים, ורוכשים מאגרי לידים מוכנים. כך, הארגון שלכם יכול למקד את המשאבים והמאמצים בתחום ההתמחות שלו, בעוד ארגונים אחרים, שמתמחים בייצור לידים ופרסום ברשת – מספקים שירותים משלימים המאפשרים לכם שיעורי תגובה גבוהים, מאגרי לקוחות מפולחים היטב, ואפילו אחריות על טיב הנתונים בכל ליד – וכל זאת, מבלי שתצטרכו לתחזק בעצמכם עמודים מקודמים המכילים טפסי יצירת קשר, לחזור למתעניינים בכל יום, וכולי.

ואם כבר עוסקים בהגדלת היעילות של רכישת מאגר לידים – אתם לא חייבים להפעיל איש מכירות "אין האוס" שינסה להפוך את הלידים ללקוחות הבאים שלכם – חברות רבות המתמחות ביצירת לידים איכותיים ומכירתם לארגונים, מציעות גם שירותים משלימים כמו שירותי טלמרקטינג המבוצעים על ידי אנשי מכירות מנוסים. הפעלת צוות טלמרקטינג או טלמיטינג מקצועי עשויה להיות האפשרות הזולה והיעילה עבור הארגון, להפוך לידים איכותיים ללקוחות מבלי "לבזבז" את העובדים הפנימיים של הארגון ומבלי להתמודד עם שיחות שיווקיות המבוצעות על ידי טלפנים חסרי ניסיון בתחומי השיווק והמכירות.

מחפשים מאגרי לידים איכותיים, רלוונטיים ומפולחים?

חברת WeCall עוסקת בין השאר בייצור לידים מפולחים ואיכותיים של לקוחות פרטיים ועסקיים, במאגרים של טלפונים נייחים או ניידים – ועם אחריות לטיב הרשומות בכל מאגר לידים והחלפת רשומות שגויות.
המערך המקוון שלנו ליצירת לידים עובד בשבילכם, בצורה מפולחת ומדוייקת – והלידים המועברים אליכם הם כולם לידים "חמים" ואקטואליים, המכילים פרטי התקשרות מיידיים.
נשמח להציע לכם סל שירותים שיובילו להגדלת המכירות – כולל מאגרי לידים שיתאימו לצרכים שלכם, מערך שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג המבוצעים על ידי אנשי מכירות מנוסים, ועוד הרבה – צרו עימנו קשר, ונשמח להציע לכם חבילה שתתחיל להראות תוצאות בתוך זמן קצר!

דילוג לתוכן