ההבדל בין שירותי מוקד טלמיטינג לשירותי מוקד טלמרקטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כיום ניתן לראות רבים אשר מתבלבלים במונחים בין מוקד טלמיטינג לבין מוקד טלמרקטינג. למרות שהיום רבים משתמשים בשירותים הללו, ועסקים רבים נזקקים להם, ההבדל בין המושגים השונים לא ברור.

ובכן, המונח שירותי טלמרקטינג מתייחס אשר הפניה הטלפונית ללקוחות מבוצעת לצורך מכירה של מוצר או שירות בלבד. לעומת זאת, שירותים של מוקד טלמיטינג מתאימים כאשר פונים ללקוחות לצורך קביעת פגישה או מתן מידע. כך, הטלמיטינג הינו למעשה לצורת העברת מידע ויצירת נכונות מצד הלקוח לפגישה מול נציגי העסק.

למה בכלל זקוקים לשירותים הללו?

נכון, שיחות למכירה של מוצר או לקביעת פגישה אתם יכולים לבצע גם בעצמכם, אך לא בטוח שתצליחו לבצע אותן בצורה הטובה ביותר כמו איש מכירות מקצועי שזהו תחום העיסוק שלו. במוקדי טלמיטינג וטלמרקטינג מקצועיים עובדים אנשי מכירות מנוסים אשר מקבלים הכשרות והדרכות כל הזמן ויודעים כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לכן, עבודה של אנשי המקצוע הללו יכולה להביא לכם תוצאות הרבה יותר מאשר עבודה שתבצעו בעצמכם, או על ידי עובדים בעסק שלכם שאין להם ניסיון במכירות או יכולת לבצע היטב את העבודה הנדרשת.

למי מיועדים השירותים הללו?

גם שירותי טלמיטינג, וגם שירותי טלמרקטינג, מיועדים לכולם – גם חברות גדולות מאוד, וגם חברות קטנות. אפילו אדם בודד המפעיל עסק, כמו שרברב, מנעולן וכדומה. כל אחד מהם יכול ליהנות מיתרונות רבים ברגע שהוא בוחר לעבוד עם מוקד טלמיטינג או טלמרקטינג מקצועיים. מה שחשוב רק לשים לב לפני שאתם בוחרים חברה המעניקה שירותים כאלו, הוא האיכות שלה, וזאת תוכלו לברר בעיקר בעזרת המלצות.

פנו לאנשים שאתם מכירים ועושים שימוש בשירותים הללו ובקשו מהם המלצות וחוות דעת על החברה אשר בשירות שלה הם משתמשים. ההמלצות וחוות הדעת הללו יאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שאתם בוחרים בחברה מקצועית וטובה יותר מאחרות, חברה אשר ממנה תיהנו מיתרונות רבים והיא תבצע את עבודת הטלמיטינג או הטלמרקטינג על הצד הטוב  ביותר. לחצו לפרטים נוספים על טלמיטינג

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן