מענה אנושי מכירתי

כל שיחת טלפון לעסק, מקבלת מקסימום יחס כדי להוביל למכירה

שיחות רבות מלקוחות פוטנציאלים מגיעות במהלך היום למשרד. ברגעי השיחה קיימת משמעות רבה ליכולות הנציג הטלפוני להפוך אותה משיחה אינפורמטיבית לשיחת מכירה. ב-WeCall אנו מספקים שירותי מענה אנושי מכירתי הממקסם את הפוטנציאל של כל שיחה ושיחה. יכולת זאת אינה טבעית עבור מרבית הפקידים העוסקים בתפקידי מזכירות, היא נרכשת עם השנים במהלך שיחות טלמרקטינג רבות. לכן, אם אתם שוקלים אילו שירותי מענה אנושי לבחור לעסק שלכם בחרו בתבונה, ובחרו במענה מכירתי שיזניק את שורת הרווח של העסק. ב-WeCall נשמח להציע חבילות של שירות מענה אנושי שיתאימו לתקציב שלכם ולתחום שבו אתם פועלים.

מענה אנושי: מה הלקוחות שלכם מצפים לשמוע?

לקוחות המתקשרים לעסק בעל מוניטין מצפים לשמוע מענה אנושי ולא מזכירה אלקטרונית. במקום אדם המקבל הודעה בלבד, הם יכולים לזכות לשיחת מכירה משמעותית הנותנת מענה לכל שאלה. לאחר שרכשו מוצר או שירות, אם הם מתקשרים למחלקת שירות הלקוחות ומסתקרנים לגבי מוצר נוסף, רצוי שיהיה שוב מענה אנושי שיכוון אותם גם למכירה הבאה.

אם עד היום עניתם לשיחות הללו בעצמכם, יתכן והייתם בזמן פגישה או פעילות אחרת והלקוחות המתעניינים שלכם הופנו למענה קולי מוקלט. סיטואציה זו כמעט תמיד תגרום לכם לאבד לקוח חשוב. שירות מענה אנושי יכול להחליף אתכם בזמן שאתם בפגישה, במכון הכושר או בזמן איכות עם המשפחה.

ב WeCall אנו מעניקים שירותי מענה אנושי מכירתי אליהם תוכלו להפנות את השיחות לאורך כל היום, או למשך שעות או דקות ספורות. התמחור מתבצע אך ורק לפי הזמן שבו הטלפנים שלנו דברו בפועל עם הלקוח, ליעילות מרבית בתקציב מפתיע.

מענה אנושי מכירתי: כשהלקוח לא יודע מה הוא רוצה

חברות רבות מציעות יותר ממוצר או שירות אחד ללקוח. כאשר אנו מכשירים את נציגנו להיכרות עם חבילות השירותים שלכם הם יודעים לתת שירות מענה אנושי חכם המותאם ככפפה ליד לכל לקוח. מוצרים המתאימים ללקוחות פרטיים יהיו שונים ממוצרים ללקוחות עסקיים. לקוחות הזקוקים למוצר בדחיפות ידרשו לשיחה קצרה יותר המעודדת מכירה, בעוד לקוחות מתעניינים שעומדים לרכוש בזמן לא ידוע – ירכשו לאחר שיחה ארוכה יותר המדגישה את כל יתרונות המוצר. ב-WeCall כל הנציגים המשמשים כנציגי מכירות הם בעלי הכשרה מתאימה להפוך כל שיחה למכירה משתלמת.

תהליך עבודה

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

4

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

6

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

4

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

6

חיסכון בזמן

לא מצליח להשתלט על כל הפניות? אנו נאתר לקוחות שלא ענו ונקבל שיחות בזמן אמת

ניסיון ומקצועיות

הנציגים שלנו הם לא טלפנים, הם אנשי מכירות! עם הרבה ידע וניסיון, אנחנו יודעים לייצר יחסי המרה גבוהים מאוד.

מוניטין

החברה קיימת מעל 10 שנים ומעניקה שירותים לחברות המובילות בישראל בצורה עקבית ורציפה​ ועם רמת שביעות רצון מהגבוהות בענף​

זמינות, שקיפות, בקרה

בעזרת מערכות הטכנולוגיה המתקדמות שלנו תקבל גישה ודיווח בכל שלבי הפעילות כולל הקלטות שיחה שוטפות.

הגיע הזמן ל- WeCall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מדוע חשוב שלטלפנים יהיה ניסיון במכירות?

בוודאי תהיתם מדוע חשוב שלכל נציג המעניק שירות מעניק אנושי יהיה ניסיון במכירות? הסיבה לכך היא שהאינטראקציה הראשונית עם הלקוח הפוטנציאלי היא החשובה ביותר. מדובר בכרטיס ביקור קולי – מבוסס על אינטונציה מתאימה, חידוד המסרים שאתם רוצים להעביר ללקוח בקיצור ויכולת הקשבה והתאמת התוכן הנאמר ללקוח כדי שיבצע רכישה. לפעמים, כמות גדולה מדי של מידע עשויה להציף את הלקוח או שיחה מהירה מדי עשויה לתת ללקוח הרגשה של חוסר אמון. לכן, טלפנים המתמקדים בשירותי מענה אנושי עם אוריינטציה מכירתית, יודעים להתאים את טון הדיבור וקצב השיחה לכל אחד מהלקוחות הפוטנציאליים. הם יודעים לעלות ולרדת בטון במהלך ההסבר, ולהפוך את השיחה למרתקת ומעשירה עבור הלקוח.

כאשר הלקוח מרגיש אמון, ומעוניין לצרוך את המותג שלכם, הם ידעו לזהות זאת ולהתקדם לכיוון של פגישה פרונטלית שנקבעת עבורכם או מכירה טלפונית. כל זאת, בהתאם למאפייני המוצרים והשירותים שאתם מעוניינים לשווק באמצעות מענה אנושי מכירתי.

מענה אנושי מכירתי: מדוע לבחור דווקא ב-WeCall לפרויקט שלכם?

במשך השנים האחרונות ליווינו לקוחות רבים בתהליך מכירה ושיווק, כל זאת באמצעות שיחות קוליות נכנסות ושיחות יוצאות (טלמרקטינג). אנו יודעים כי מענה אנושי מכירתי יכול להוות תחליף אטרקטיבי  לעלויות גבוהות של פרסום ושיווק באמצעי המדיה. בין היתרונות הבולטים שלנו תמצאו:

  • מענה אנושי על ידי צוות מיומן, בעל ניסיון רב, שיודע להציג את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר.
  • הכשרות מקיפות לכל אחד מהצוות המעניק שירות מענה אנושי.
  • תוכנות מתקדמות המאפשרות לזהות אם הלקוח התקשר בעבר ודיבר עם המחלקה.
  • זמני המתנה קצרים ומענה אדיב בכל שעות היממה.
  • אפשרות לקבלת שיחות ממגוון רחב של מספרים בשיטת “עקוב אחרי” או במספר שהוקצה לצורך השירות. אנו מעניקים מענה אנושי ללא הגבלה של כמות השיחות באותו הזמן גם אם לקוחות החברה חייגו לאותו קו טלפון. מאפיין זה מתאים ככפפה ליד ללקוחות המפרסמים ברדיו ובטלוויזיה וזוכים לכמות גדולה של שיחות נכנסות באותו זמן.
  • קבלת תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי והזנת ההזמנה במערכת שלכם בזמן אמת.
  • קבלת דו”חות מתקדמים לפעילות, כולל כמות השיחות שבוצעה, אורך השיחה וכמות המכירות במהלך היום או החודש.
  • כל מענה אנושי מתבצע באמצעות שימוש במערך טלפוניה וחכם ומערך ממוחשב, ללא כל עלות נוספת מצדכם לרכישת שירות.
  • שירות מענה אנושי בתקציב ידוע מראש לפרויקט ללא הפתעות או הוצאות לא צפויות.

הזמינו עוד היום שירותי מענה אנושי מכירתי, והפכו כל שיחה נכנסת למכירה משתלמת באמצעות טלפן מנוסה. שדרגו את העסק באמצעות מענה אנושי מכירתי עוד היום, וגלו איך כמות המכירות שלכם צומחת מדי חודש. 

דילוג לתוכן