שיחות רבות מלקוחות פוטנציאלים מגיעות במהלך היום למשרד. ברגעי השיחה קיימת משמעות רבה ליכולות הנציג הטלפוני להפוך אותה משיחה אינפורמטיבית לשיחת מכירה. ב-WeCall אנו מספקים שירותי מענה אנושי מכירתי הממקסם את הפוטנציאל של כל שיחה ושיחה. יכולת זאת אינה טבעית עבור מרבית הפקידים העוסקים בתפקידי מזכירות, היא נרכשת עם השנים במהלך שיחות טלמרקטינג רבות. לכן, אם אתם שוקלים אילו שירותי מענה אנושי לבחור לעסק שלכם בחרו בתבונה, ובחרו במענה מכירתי שיזניק את שורת הרווח של העסק. ב-WeCall נשמח להציע חבילות של שירות מענה אנושי שיתאימו לתקציב שלכם ולתחום שבו אתם פועלים.
מענה אנושי: מה הלקוחות שלכם מצפים לשמוע?
לקוחות המתקשרים לעסק בעל מוניטין מצפים לשמוע מענה אנושי ולא מזכירה אלקטרונית. במקום אדם המקבל הודעה בלבד, הם יכולים לזכות לשיחת מכירה משמעותית הנותנת מענה לכל שאלה. לאחר שרכשו מוצר או שירות, אם הם מתקשרים למחלקת שירות הלקוחות ומסתקרנים לגבי מוצר נוסף, רצוי שיהיה שוב מענה אנושי שיכוון אותם גם למכירה הבאה.
אם עד היום עניתם לשיחות הללו בעצמכם, יתכן והייתם בזמן פגישה או פעילות אחרת והלקוחות המתעניינים שלכם הופנו למענה קולי מוקלט. סיטואציה זו כמעט תמיד תגרום לכם לאבד לקוח חשוב. שירות מענה אנושי יכול להחליף אתכם בזמן שאתם בפגישה, במכון הכושר או בזמן איכות עם המשפחה.
ב WeCall אנו מעניקים שירותי מענה אנושי מכירתי אליהם תוכלו להפנות את השיחות לאורך כל היום, או למשך שעות או דקות ספורות. התמחור מתבצע אך ורק לפי הזמן שבו הטלפנים שלנו דברו בפועל עם הלקוח, ליעילות מרבית בתקציב מפתיע.
מענה אנושי מכירתי: כשהלקוח לא יודע מה הוא רוצה
חברות רבות מציעות יותר ממוצר או שירות אחד ללקוח. כאשר אנו מכשירים את נציגנו להיכרות עם חבילות השירותים שלכם הם יודעים לתת שירות מענה אנושי חכם המותאם ככפפה ליד לכל לקוח. מוצרים המתאימים ללקוחות פרטיים יהיו שונים ממוצרים ללקוחות עסקיים. לקוחות הזקוקים למוצר בדחיפות ידרשו לשיחה קצרה יותר המעודדת מכירה, בעוד לקוחות מתעניינים שעומדים לרכוש בזמן לא ידוע – ירכשו לאחר שיחה ארוכה יותר המדגישה את כל יתרונות המוצר. ב-WeCall כל הנציגים המשמשים כנציגי מכירות הם בעלי הכשרה מתאימה להפוך כל שיחה למכירה משתלמת.