סקר שביעות רצון לקוחות – איך זה עובד?
כל ארגון שעובד מול לקוחות ומעוניין להרחיב את הפעילות ומחזור ההכנסות – חייב לגלות מה הלקוחות שלו *באמת* חושבים עליו. מה הן נקודות החזקה והייחוד של הפעילות הארגונים מול לקוחות – ומה כדאי לשפר. אלה בדיוק הנקודות שביצוע סקר שביעות רצון לקוחות מספק מענה עבורן.
הסקר מכיל מספר שאלות שיסייעו להבין איך הלקוחות שלכם נהנים מהעבודה איתכם, מטיב השירות או המוצרים שאתם מוכרים, מהזמינות שלכם לשירות ועוד. את שאלות הסקר נוכל לכתוב אנחנו, תוך קבלת משובים מכם בנוגע למיקוד ורלוונטיות. מומלץ לשמור על סקר שביעות רצון לקוחות "קצר ולעניין" – ככל שיהיה קצר יותר, כך היענות הלקוחות לכל השאלות צפויה להיות גבוהה יותר.
ניסוח, תשאול, עיבוד המידע
לאחר ניסוח שאלות הסקר, נשמח להעמיד לרשותכם את צוות הטלפנים המקצועיים שלנו לביצוע הסקר. אתם תשלחו אלינו את רשימת הלקוחות – ואנחנו נתקשר לתשאול כל לקוח. תהליך התשאול יכלול לא רק איסוף מידע לשאלות הסקר, אלא גם יחס אדיב ושיווקי, מענה לשאלות במידת הצורך, וניהול המגיבים כולל חזרה ללקוחות שתפסנו בזמן פחות מתאים – עד שנצליח לקבל מענה מספק משיעור גבוה של הלקוחות שלכם.
לאחר איסוף כל המידע משאלות סקר שביעות רצון לקוחות שלכם, נעבד את המידע ונגיש לכם אותו בדו"ח קל להבנה ולהטמעת הלקחים והמשובים.
עבודה בשקיפות מלאה
הצוות המקצועי של WeCall מנהל את סקר שביעות רצון הלקוחות שלכם בשקיפות מלאה – כולל שמירת הקלטות של שיחות הטלפון עם לקוחות ומאגר זמין של התשובות שכבר קיבלנו מכל לקוח.