מערכות הבחירות בשנים האחרונות מושפעות במידה רבה מנכונותם של הבוחרים להצביע, מעידוד הבוחר לתמוך במועמד זה או אחר וכן מהדגשת החשיבות של כל קול בתהליך הדמוקרטי. תהליך זה מתנהל כיום באמצעות הפעילים הנמצאים בשטח המגובים במוקד בחירות (טלמרקטינג) פעיל ומנוסה, היוצר קשר ראשוני עם הבוחרים חודשים מספר לפני הבחירות. ככל שמועד הבחירות מתקרב חשוב להדהד את המסרים לבוחר באופן אישי, להזכיר את החשיבות העצומה בתהליך ואת ההשלכות שיש להצבעה על חייו האישיים של הבוחר.
במוקד הבחירות של WeCall תמצאו נציגים טלפוניים מלאי התלהבות, המדגישים היטב את יתרונות המפלגה ומסייעים לכם למקסם את כמות האנשים המגיעים לקלפי.
שירותי מוקד בחירות ב- WeCall:
- פילוח קהלים מקדים לייעול הקמפיין
- ביצוע סקרי מקדימים על ידי מוקד בחירות בעל ניסיון בתחום
- סנכרון מידע בזמן אמת על הבוחרים וצביעת קהלים לפנייה עתידית
- פנייה לבוחר בשלבים שונים במערכת הבחירות כולל ביום ההצבעה
- מוקד בחירות מנוסה חיזוק הקשר האישי, הבלתי אמצעי, של המפלגה עם בוחריה
- הגדלת שיעור המצביעים למפלגה
- ביצוע תזכורות לבוחרים ביום הבחירות ובימים שלפניו תוך פתרון בעיות טכניות כמו הסעה לקלפי
כל השיחות בכל פרויקט של מוקד בחירות מבוצעות על ידי טלפנים שעברו הכשרה מיוחדת לפעילות ביום הבחירות ולפניה, תוך מקסום כמות השיחות המבוצעת באמצעות תוכנה מתקדמת שאליה מוזנים פרטי הבוחר והטלפון שלו. בכל שיחה מתבצע תיעוד מדויק של ההעדפות הפוליטיות של הבוחר, האם הוא נחשב ל"קול צף" או שהוא מגובש בדעתו ויודע במי יבחר, ונתונים נוספים שיכולים להשפיע על ההחלטה לבחור.
בוחר אחד יכול להשפיע על קהילה שלמה
המשמעות של קשר טלפוני ישיר עם הבוחר הפוטנציאלי מועצמת בזכות העובדה כי הוא ממשיך ומעביר את המסרים שתוקשרו גם למשפחתו ולחבריו. בכל פרויקט שאנו מבצעים עבור מפלגה, אנו רואים תהליך זהה. הטלפן מזהה כי מדובר במצביע פוטנציאלי המתלבט בין מפלגה אחת לשנייה.
כחלק מפעילות כל מוקד בחירות, מבצעים הטלפנים שיחה ערה, אישית, המותאמת לגילו של הבוחר. הטלפן מדגישים את הנקודות החשובות במצע המפלגה הרלוונטיות לחיי היומיום של אותו בוחר. בשיחות הבאות, לאחר שהבוחר משוכנע, הוא ימליץ לחבריו להצביע לאותה מפלגה בזכות היתרונות שמתאימים לקהילה שבה הוא חי ולעקרונותיה.
נציגי WeCall שעבדו במערכות הבחירות הקודמות, התמקצעו ביצירת עשרות שיחות אפקטיביות כאלה בכל יום. נציגיהן אינם נצמדים רק לסקריפט הכתוב אלא לומדים להקשיב לבוחר הפוטנציאלי, לזהות את התחומים המשמעותיים עבורו ולהעניק לו תובנות חדשות ביחס למפלגה אותה אנו מקדמים. למעשה, בהפעלת מוקד בחירות מדובר לא רק בתהליך המעודד את הבוחר להצביע, אלא גם בתהליך של מיתוג נכון של המפלגה והחדרת המסרים הרלוונטיים לתודעת הבוחר.