גיוס לקוחות חדשים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד


גיוס לקוחות חדשים הוא אתגר של ממש לכל עסק בכל תחום – שירות טלמיטינג מקצועי מאפשר הרחבה משמעותית של בסיס הלקוחות תוך זמן קצר
, וביחס עלות תועלת טוב יותר מזה המאפיין אפיקים אחרים.

מעוניינים בשירותי טלמיטינג לגיוס לקוחות חדשים? צרו עמנו קשר ונשמח לבנות עבורכם תוכנית עסקית לפיתוח מודל המותאם אישית לעסק שלכם, תוכנית שתוביל אותו, בעזרת נציגי המכירות המנוסים שלנו להצלחה! לפרטים חייגו כעת: 073-279-3311

מהו טלמיטינג?

טלמיטינג הוא שירות שמטרתו קביעת פגישה בין נציג החברה ששכרה את השירות (הלקוח) לבין לקוחות פוטנציאליים.

העובדים במוקד טלמיטינג מצוידים ביכולת שכנוע גבוהה וכן בתסריטי שיחה שנבנו במשותף על ידי הלקוח בהתבסס על הצרכים השונים שלו ובשיתוף עם אנשי המקצוע של המוקד. על כן מצליחים הטקסטים הללו ואוריינטציית השירות של הנציגים לעורר עניין בקרב רבים. חשוב להדגיש כי סגירת העסקה מתבצעת בפגישה פנים אל פנים עי נציגי החברה ולא עי אנשי המוקד, כך שהמטרה מספר אחת של טלמיטינג היא למעשה גיוס לקוחות חדשים.

דרכים אחרות להגדלת מספר הלקוחות

טלמיטינג, כמובן, אינו הדרך היחידה לגיוס לקוחות חדשים אך היא ככלי הנראה אחת היעילות והנגישות ביותר. גיוס ניתן לבצע באמצעות יצירת קמפיינים פרסומיים – בין אם באינטרנט, בין אם באמצעי התקשורת הוותיקים יותר (עיתונים מודפסים, טלוויזיה, רדיו) ובין אם באמצעות פלאיירים – שיהללו את העסק וימשכו אליו מתעניינים, אולם כדאי לזכור שעלות האלטרנטיבה הזו גבוהה ולא תמיד מובטחות תוצאות בהתאם.

אופציה אחרת היא מפה לאוזן, כלומר להעניק שירות משובח במיוחד או מוצר איכותי להפליא, ולקוות שהלקוחות לא רק ישמרו אמונים אלא גם ימליצו על העסק לחבריהם ולמכריהם. דרך זו אכן אפקטיבית מאוד, אולם קצב גידול הלקוחות בעסק המסתמך רק עליה יהיה איטי – לפעמים איטי מדי.

חלופה אחרת לשירותי טלמיטינג היא העסקה ישירה של אנשים בתוך העסק שיבצעו את שיחות הטלפון הרבות. רצוי לזכור שדרך זו אינה יעילה אם אין מאגר לקוחות פוטנציאליים רחב אליהם ניתן לפנות, וכן שהכשרת כוח אדם מיומן בשכנוע דרך הטלפון אינה כה פשוטה (ולחילופין אנשי שיווק טלפוניים מנוסים ידרשו מן הסתם שכר גבוה). על הוצאה זו יש להוסיף את ההוצאות הנלוות להעסקה ישירה של עובדים (מדמי ביטוח לאומי ועד עמדת מחשב).

בשורה התחתונה אין ספק כי טלמיטינג היא הדרך האולטימטיבית לגיוס לקוחות חדשים.

יתרונות הטלמיטינג

חברת טלמיטינג איכותית מחזיקה מאגרים נרחבים, מפולחים ומעודכנים, כך שהיא יכולה לפנות למתעניינים רבים בכל תחום – ומתוכם, מן הסתם, יהיו לא מעט כאלה שיביעו עניין במוצר או בשירות שמציע העסק.

מספר הפגישות הגבוה בצירוף העובדה כי מדובר באנשים שכבר קיבלו מידע ראשוני על המוצר או השירות והביעו בו עניין מבטיח גיוס לקוחות חדשים רבים – ואכן חברות רבות כבר גילו את יתרונות הטלמיטינג.

שירותי טלמיטינג לשדרוג העסק

אנו בחברת WeCall מספקים שירותים נרחבים בתחום הטלמיטינג ושירות הלקוחות (תיאום פגישות, מכירות ועוד) עבור לקוחות בארץ ובעולם.

בין השירותים שתוכלו לקבל מנציגינו:

  • מענה אנושי טלפוני לעסקים

  • תיאום פגישות מכירה

  • שירותי טלמרקטינג

  • שימור ושדרוג לקוחות קיימים

כחברה שחרטה על דגלה את סמל איכות השירות אנו גאים להעמיד לרשות לקוחותינו צוותי מכירות וטלמיטינג מוכשרים ויצירתיים, בעלי רצון אדיר לקדם את המטרות ומוטיבציה להצלחה. כל הנציגים ללא יוצא מן הכלל הם בעלי ניסיון והבנה טובה של מגוון תחומים וענפים במשק הזוכים להדרכות וסדנאות לפיתוח מיומנויות על בסיס קבוע, עובדה המביאה לשדרוג תמידי של היכולת להשפיע על היעדים שלכם.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן