הצלחה במכירות מחייבת שימוש במוקד טלמיטינג מבוסס טיוב נתונים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אם גם אתם מחפשים דרכים להגשים הצלחה במכירות בעסק, ולהביא ביתר קלות את עצמכם לפסגת הרווחים, אתם זקוקים לשירותיו של מוקד טלמיטינג. בשונה מעיסוק מכירתי רגיל, מוקד טלמיטינג גם יוצר תשתית וגם יוצר אפשרות שתמכרו את המוצרים. על ההבדל בין השניים יורחב מיד, ותראו כמה שזה קריטי לביצוע מכירות הלכה למעשה.

ההבדל בין תשתית מכירתית לבין מכירה ללא תשתית

תשתית מכירתית היא הגעה למצב בו אתם יודעים בסבירות גבוהה מול מי יש לכם סיכוי רב להביא כסף ומול מי אין סיכוי שתראו שקל ממה שתעשו. הדבר מבוסס על פילוחי אוכלוסין המבוצעים על ידי חטיבת המחקר של המוקד. באמצעות הדו”ח שהיא מפיקה, היא מציידת את המוקדנים ברשימת מספרי טלפון של לקוחות פוטנציאליים. מכאן ואילך נוצרה תשתית, ולכן כל טלפון שהמוקדנים יעשו יוביל בסבירות גבוהה להתעניינות במוצר מן הצד השני של הקו. במכירה ללא תשתית, המנהל זורק לעובדי המכירה שלו רשימה של לקוחות ללא מידע מוקדם, ללא כל בדיקה אם הם מבינים במוצר או מעוניינים בו או שהוא בכלל יעזור להם. כך יוצא שאין מכירה בכלל, או גרוע מכך – יש מכירה למי שהמוצר לא מתאים לו, וזה מוביל ללא מעט סקנדלים ואי נעימויות.

את התשתית אנו בונים באמצעות טיוב נתונים

חטיבת המחקר שלנו עושה אופטימיזציה לנתונים המגיעים אלינו למוקד, וכך רק השמות ומספרי הטלפון שיבקשו את המוצר או את השירות שלכם יהיו אלו שאיתם תשוחחו. ללא טיוב נתונים היה מתבזבז לכם זמן יקר על מציאת לקוחות, ובמציאות שלנו מדובר במשימה לא קלה כלל.

תיאום פגישות למכירה ביתר קלות

למוצר לציין כי המשווקים שלכם יכולים להיות בטוחים יותר בעבודתם ואתם – ביכולתם להביא פרנסה לעסק. כאשר אנו, מוקד טלמיטינג, עובדים בשבילכם, תיאום פגישות למכירה יתבצע ביתר קלות, והתוצאות המכירתיות בשטח יבואו גם יבואו, והרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. אם אתם מעוניינים בתוצאות מכירתיות על אמת, פתחו כרטיס מנוי בחברת מוקד טלמיטינג זו, ואנו נדאג שהטופ של הטופ יהיה מנת חלקכם: ריבוי לקוחות מרוצים, וכאלו שיישארו לטווח ארוך, אם מדובר בשירות, או יהיו מרוצים ממה שמכרתם להם, אם מדובר במוצר. לחצו לפרטים נרחבים על טלמיטינג

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן