טיפים לגיוס לקוחות חדשים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

טיפים לגיוס לקוחות חדשים ע”י פנייה ללקוחות פוטנציאליים

גיוס לקוחות חדשים באמצעות פנייה ללקוחות פוטנציאלים באופן עצמאי יכולה להיות משימה מאתגרת במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. להלן מספר טיפים אשר באמצעותם תוכלו אתם בתור בעלי עסקים לבצע זאת בצורה יעילה יותר :

תזמון ושעות פעילות

  1. תזמון – החוכמה היא לא להתקשר מוקדם מדי בזמן שרוב האנשים נמצאים עדיין בדרך מן העבודה, אבל גם לא מאוחר מדי, בזמן שרוב האנשים כבר אינם מרוכזים ולא נמצאים ב – State of Mind אופטימאלי לקליטת המסרים השיווקים שלכם.
  2. “מתי אפשר לחזור אליך” – חלק גדול מהלקוחות הפוטנציאלים באמת לא יכולים לענות לכם כרגע ולא תמיד מדובר בשקר לבן.לכן , תמיד התעקשו לברר האם אפשר להתקשר אליהם בשעה אחרת, אם לא היום, אז מחר.
  3. השתמשו במספר ייעודי – לקוחות שבאמת מעוניינים במוצר שלכם לעיתים ירצו לחזור אליכם מרצונם, הקפידו לתת להם מספר ישיר רלוונטי או אפילו את מספר הטלפון הנייד שלכם ולא מספר של מרכזיה…

מתודולוגיה – אל תיתפסו עם המכנסיים למטה

  1. מחקר לקוח סמוי – הקפידו להתקשר למתחרים שלכם בתור לקוחות סמויים ובדקו מהם ההצעות שלהם, כך תוכלו לדעת טוב יותר כיצד להגיב למי שכבר קיבל מהם הצעה ולבנות את מערך השיווק שלכם על גבי קרקע יציבה.
  2. צפו פגיעה – הכינו מראש רשימה של תרחישים קבועים – מה הלקוחות עלולים לשאול ומה תהיה התשובה הטובה ביותר עבורם, כולל הצעות ממתחרים (ראו סעיף קודם) ונקודות תורפה. הקפידו “להציף” את המתודולוגיה הזו לשאר העובדים בחברה כלפי מטה.
  3. היצמדו לעובדות – זכרו שהזמן שלכם לא פחות יקר מהזמן של הלקוח הפוטנציאלי – אל תלכו סחור סחור, אלא הציגו את המוצר או השירות שלכם בקצרה. כמו כן, תמיד קחו לכם מרווח מחיר איתו תוכלו לשחק.

טלמיטינג – לא חייב להיות מעיק

  1. הימנעו ממילים בעלות גוון שלילי – נסו להימנע ככל הניתן משימוש במילים בעלות אופי וטון שלילי. לדוגמה, משפט הפתיחה שלכם צריך להיות “שלום, האם אתה פנוי לשיחה” , ולא “האם אני מפריע לך ?”  או אפילו “האם אני יכול לגזול דקה מזמנך?”….
  2. גם הטון והמקצב עושים את ההבדל –  הקפידו על טון רגוע, הגייה ותחביר נכונים, ולא פחות חשוב, אל תשדרו לחץ או חס וחלילה קוצר זמן. לשם זאת תוכלו לבצע סימולציות עם עובדים אחרים בעסק או אפילו להקליט את עצמכם על יבש.
  3. זכרו שלא מדובר במונולוג – אם תזכרו להקשיב לצד השני, תוכלו לא רק לדעת מתי באמת חבל לכם על הזמן, אלא גם לזהות שינויים קטנים בהתייחסות של הצד השני אליכם. באופן זה תוכלו להקטין את המרחק אל המכירה ולספק פרטים נוספים או הצעה שאי אפשר לסרב לה…
  4. הקפידו על אורך נשימה – שיחות טלמרקטינג יכולות להיות שוחקות ומתסכלות גם עבור בעלי העסקים האמביציונים ביותר, ובמיוחד למי שלא עבד קודם לכן בחברת טלמרקטינג ייעודית. למרבה המזל, ישנן לו מעט טכניקות של הרפיה, דמיון מודרך וחשיבה חיובית שיוכלו לעזור לכם לעמוד במשימה בהצלחה ולהפיג את המתחים. היעזרו בהן.

WeCall שירותי קול סנטר מומחים בטלמיטינג לעסקים. לפרטים והצעת מחיר 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן