רוצה למכור יותר? נסה טלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מהם שירותי טלמיטינג לעסקים

כל בעל עסק רוצה למכור יותר, ומוכן לשם כך להשקיע לא מעט משאבים. הסתייעות בשירותי טלמיטינג היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את מחזור המכירות, שכן הטלמיטינג מספק מענה אפקטיבי לשתי בעיות מרכזיות: האחת, בטלה של אנשי המכירות בעקבות מחסור בפלקוחות פוטנציאלים ופגישות. השנייה, פגישות סרק רבות שגם הן כמובן תורמות לבזבוז זמנם היקר של אנשי המכירות.

טלמיטינג ופתאום היומן של אנשי המכירות מלא

שירות טלמיטינג איכותי מפלח במדויק את קהל היעד הפוטנציאלי של העסק, בונה תסריטים המתמודדים בהצלחה עם כל התנגדות, ומתחיל לבצע שיחות טלפון.

מאגר המידע הנרחב שיש ברשותו של שירות טלמיטינג איכותי מבטיח כי גם לאחר פילוח מדויק יישארו לקוחות פוטנציאליים רבים, והמיומנות של האנשים המועסקים במוקד גורמת לכך שחלק גדול משיחות הטלפון ישיגו את מטרתן – קביעת פגישה עם אנשי המכירות של העסק.

כתוצאה מכך מתמלאים יומני העבודה של אנשי המכירות. באופן טבעי ככל שישנם יותר פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, כך גדל הסיכוי למכור יותר.

פגישות ישר ולעניין

תרומה נוספת של שירותי טלמיטינג איכותיים להגדלת המכירות של העסק הינה תוצאה של שיחות טלפון שכבר מבצעות חלק מהעבודה של אנשי המכירות. מאחר שאנשי המקצוע המועסקים במוקד הטלמיטינג לומדים היטב את כל מאפייני העסק וכן את הדגשים החשובים לגבי התחום בו פועל העסק. ובנוסף, מצויידים בכשרון שיווקי מרשים ויכולות שכנוע בלתי מבוטלות, הרי שבמהלך שיחת הטלפון עם הלקוח הפוטנציאלי הם ממוססים חלק גדול מההתנגדויות שלו. כך גורמים אנשי הטלמיטינג להתלהבות וציפיה עוד לפני הפגישה כך  שכל שנותר לאנשי המכירות של העסק הוא לסגור את העסקה ולראות כיצד המכירות לא מפסיקות לגדול.

 לקבלת מידע אודות טיפול בהתנגדויות לחצו כאן.

אנו, WeCall קול סנטר ומיקור חוץ, מספקים מגוון פתרונות תומכי שירות ומכירה, הכוללים: טלמיטינג, נציג צ’אט אינטרנט אישי, מזכירה אישית-מענה אנושי בשם העסק 24/7,  קביעת פגישות וניהול יומנים, שימור ומכירות ללקוחות קיימים ופרויקטים לזימון ודיוור לקוחות.

אנו בוחרים את אנשי המכירות הטובים ביותר שייצגו אתכם בנאמנות, במקצועיות וביצוגיות. ליצירת קשר והשארת פרטים לחצו .

או צרו עמנו קשר ישירות בטלפון: 073-279-3311 ונשמח לעמוד לשירותכם !

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן