טלמיטינג – לא לעסקים גדולים בלבד

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מדוע שירות הטלמיטינג נהוג בעולם העסקי?

טלמיטינג הוא שירות מקצועי המאפשר לך להנות מפשטות בעת המכירה, למקד את כל יכולותיך המקצועיות לנקודה אחת מהותית – השירות שניתן ללקוח. אינך מתפזר על פי תחומים שונים של שיווק ומכירה, שלא כול האנשים מוכשרים בהם.

השאירו את סגירת העסקה למי שמיועד לכך

בדיוק כמו שעדיף להשאיר את המכירה למי שמיועד לכך, כך רצוי להשאיר את סגירת הפגישות למי שמיועד לכך, לאי שהמקצוע שמומחה בטלמיטינג. זוהי אומנות, לחצות את כל הקווים של הלקוח, ולעבור בשיחה אחת שמגיעה באופן ממוקד אחרי פילוח שוק קהל הלקוחות, ישירות אל הלקוח הפונטציאלי, וסוגרת איתו פגישה פרונטאלית. לא לכולם יש את הכישרון הזה, ומשם, מהפגישה הזו, הכל פתוח ואפשרי.

חשיבות השירות לבעלי עסקים

בעל עסקים יכול להיות מקצועי מאוד בתחום השירות שלו, למכור את המוצר המושלם, או לתת את השירות האיכותי ביותר. אך אין כל זאת אומר שבעל המקצוע הוא מומחה בסגירת מכירות בטלפון, ואינו יכול להשען על כישורים שיש לרכוש ולהשקיע אנרגיה בהבנתם במערך השיווק בשוק המודרני. זאת אומנות להצליח לסגור פגישה, וכדאי להשאיר זאת לאנשים שעוסקים בכך, שמכירים את השיטות ומוכשרים בכך באופן טבעי. בעל העסק יכול לגשת לאחר מכן ובנונשלנטיות לסגור את העסקה סופית, למכור את המוצר או השירות ולהנות מתוצאות ההצלחה.

מדוע טלמיטינג מצריך ניסיון במכירות?

נהוג לחשוב שכל עסקה נמדדת במכירה המידית שבסופה, אך זוהי הנחה בסיסית יותר, שנתונה בכלא צר של תודעה נמוכה. מה שחשוב ביותר כשאנחנו בודקים חיוניות של טלמיטינג, הוא לשים לב כיצד שיחת הטלפון הזו, שבסופה קביעת פגישה, מקדמת אותנו ליעד הנכסף, שלו תחנת ביניים, המכירה. היעד הנכסף אם כך, אינו המכירה עצמה, אלא לקוח מרוצה, שנושא את הבשורה שאתה מפיץ בעולם, אם זה מוצר שיצרת, שירות מקצועי שהוכשרת אליו ושאתה מספק, והתמורה שלו, הם הדבר הנכסף ביותר. המכירה שבדרך, נו, זו כבר המטרה שלרוב מתבלבלים אתה.

מכירה טובה מתחילה ממוצר טוב

וידאת שיש בידיך מוצר טוב? מצוין, מכאן, הדרך נפתחת. חשוב לך כלקוח, להבין שאם המוצר שבידיך הוא טוב, כך גם הדרך שלך להגיע ללקוח טוב, ולספק לו את התמורה לצרכים שלו, לבקשות שלו, למה שחסר לו. לכל מוצר יש מי שמלכתחילה דרש אותו, ולא להיפך.

הנחה בסיסית מוטעית שיש לשנות

אם כך, יש לשנות את ההנחה הבסיסית הקיימת בחברה המודרנית כיום הנשענת על תרבות צריכה שיצאה מפרופורציות – המוצר חייב לביות טוב, טלמיטינג מתווך בין המוצר לבין מי שמחפש אותו, ועל בעל העסק לסגור את העסקה, שהיא בעצם הנגשת החלום ללקוח. החלום אינו שייך לבעל העסק, ברגע שיצר אותו, והוא יצא מחזקתו, ממש כמו ילד שנולד לזוג הורים מקסים.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן