טלמיטינג – תיאום פגישות מכירה

כשיש לך צוות מקצוענים שמבצע עבורך טלמיטינג – תיאום פגישות, אתה יכול להתמקד נטו בעבודה.

שירות הטלמיטינג של WeCall מאפשר לך להתמקד בעבודה השוטפת,
במכירות וביצירת רווחים – בזמן שצוות מקצועי של אנשי המכירות שלנו
עובד בשבילך ודואג לתיאום פגישות, עם לקוחות רציניים בלבד.

טלמיטינג – איך זה עובד?

צוות WeCall יוצר פילוח של קהל הלקוחות שאליו אתה מעוניין לפנות, וביחד איתך מגבש תסריט לשיחת טלמיטינג עם המסרים העיקריים שיודגשו בשיחה עם כל לקוח. בהמשך תעבוד מול נציג מכירות אישי, מיומן ומקצועי שיבצע את שיחות הטלמיטינג בפועל, ידאג עבור תיאום פגישות עם לקוחות חדשים – וימלא את היומן שלך.

מהן האפשרויות של שירות טלמיטינג?

שירות טלמיטינג בעצם מציע לך שלל אפשרויות כיצד להפוך את העסק שלך לפוטנציאלי לגדילה וצמיחה. טלמיטינג יכול לבצע עבורך תיאום פגישות, הוא יכול לספק לך את השירות של חזרה ללידים מפרסום ממוקד במדיות השונות, והוא יכול לספק לך את האפשרות להציג מוצר מסוים, ובמקום לבצע מכירה, לקבוע עם הלקוח תצוגת תכלית או פגישה לבירור הפרטים הקטנים.

 

כיצד מוקד טלמיטינג יודע מי הוא לקוח בהתהוות ומי לא?

המוקד נעזר בחטיבת מחקר אשר עושה לו את הפילוח בהתאם לכל מיני חתכים סטטיסטיים באוכלוסייה. מוקד טלמיטינג עורך תיאום פגישות למשווקים בחברה, כאשר ניתן לסדר פגישה למשווק ספציפי, ולא לומר למתקשר כי “מוכרן כלשהו יחזור אליו”. אנו מוציאים הודעות כלליות כשאנו קובעים את הפגישה, או הודעות פרטניות עם שמו של המשווק הספציפי. אתם תוכלו לבחור באסטרטגיה המועדפת עליכם כבעלי מנוי טלמיטינג אצלנו.

תהליך עבודה

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

4

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

6

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

איפיון הפרויקט

קביעת יעדי הפרויקט ואפיון קהל היעד

1

2

ניתוח ופילוח קהל המטרה

יצירת מאגר הרשומות עליו הנציגות האישיות יעבדו

יצירת תסריט שיחה

תסריטי שיחה, טיפול בהתנגדויות ומסמך שאלות תשובות תדירות

3

הכשרת הנציגה האישית

סימולציות מכירה עם דגש על טיפול בהתנגדויות ומקצועיות הנציגות

4

תחילת הוצאת שיחות

מלווה באופן צמוד ע"י מנהלת המוקד ושליחת הקלטות שוטפות למזמין השירות

5

העסק מזנק קדימה

היומן מתחיל להתמלא בפגישות ומכירות והמחזור גדל בהתאם

6

חיסכון בזמן

נציגה במחלקה מוציאה קצב של כ 40 שיחות בשעה במשך כ 6 שעות עבודה, לא היית מעוניין בזרוע מכירתית המסוגלת לפנות לכ 240 לקוחות שונים ביום?

ניסיון ומקצועיות

אנו נדע לנהל יומן פגישות מסודר עבורך כאשר תצא לשטח ולהזרים עוד ועוד פגישות עם לקוחות פוטנציאלים

מוניטין

החברה קיימת מעל 10 שנים ומעניקה שירותים לחברות המובילות בישראל בצורה עקבית ורציפה​ ועם רמת שביעות רצון מהגבוהות בענף​

זמינות, שקיפות, בקרה

בעזרת מערכות הטכנולוגיה המתקדמות שלנו תקבל גישה ודיווח בכל שלבי הפעילות כולל הקלטות שיחה שוטפות.

הגיע הזמן ל- WeCall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות עסקיות

המטרה הראשית של טלמיטינג היא תיאום פגישות עסקיות. מכאן, כבר הכל משתכלל ונהיה מעניין יותר. כששירות טלמיטינג מתקשר ללקוחותיך הפוטנציאליים, הוא מוצא מעבר לקו לקוח שאינו בהכרח יודע דבר על המצאותכם כעסק, ומפוגג את הענן הראשוני הזה מעליו, שזהו השלב הראשון בשיווק מקצועי. מכאן, הוא מסדר את הפגישה העסקית, שאליו יגיע אדם אחד, איש מקצוע רלווטי, שזהו שלב המכירה הסופית של המוצר או השירות המקצועי שאתם מציעים כעסק.

האם כל פגישה של המשווק עם הלקוח מסתיימת במכירה?

אנו לא יכולים להבטיח זאת, אבל ההיסטוריה ללא ספק מוכיחה שזה מסייע מאד. מדוע? משום שבעולם האמתי, כזה שרק אתם אחראיים למכירות שלכם, יש לכם 2 דרכים להביא מתעניינים: באמצעות שיווק (יידוע בתשלום) או באמצעות יח”צ (יידוע בחינם על פי רצונו של מוסר המידע). גם אם יח”צ עולה לכם כסף, ישנו הבדל ניכר בין השניים. בעוד שלשיווק כל עוד יש לך כסף – אתה מתקבל, לא כן כשמדובר ביח”צ. תפקיד היחצ”ן הוא לסנן לקוחות שלדעתו הם לא מספיק מוכשרים והוא לא יצליח לשווק את תוצרתם. כאשר אתם פונים אל מוקד טלמיטינג אתם בפועל עושים שיווק, אבל כלפי המתקשר זה נראה כמו יח”צ, מה שגורם לו לחשוב שאתם טובים בתחומכם ושניתן לסמוך עליכם.

טלמיטינג יכול לסנן את הלידים שלך

טלמיטינג יכול לסנן את הלידים שלך בשבילך, מתוך קמפיינים של שיווק במדיות השונות, אם במדיה החברתית, בגוגל וכדומה. ככל שהקמפיין שלך מצליח, הלידים נאספים וחשוב לחזור אל האנשים שהשאירו את הפרטים בהקדם, מכיון שהשארת הפרטים אינה דורשת תשומת לב, ויש להכות בברזל בעודו חם. לחזור ללידים ולסגור איתם פגישה עסקית זו אומנות.

מה ההבדל בין מוקד תיאום פגישות למוקד מכירות טלפוני?

במוקד מכירות טלפוני מטרת השיחה היא סגירת העסקה – למכור ללקוח את המוצר או השירות כבר במהלך השיחה עצמה.

לעומת זאת, מוקד תיאום פגישות לא נועד לסגור את המכירה, אלא להוות שלב מקדים וקריטי בדרך אליה. כאן תפקיד הנציג הוא ליצור עניין, לבנות אמון ולהוביל את הלקוח לפגישה פנים אל פנים עם בעל העסק או נציג מקצועי מטעמו – שם תתקיים ההיכרות האישית ותתקבל ההחלטה על העסקה.

תפקידו של נציג תיאום פגישות

נציג במוקד כזה חייב להיות מקצועי, רהוט ומיומן. הוא זה שצריך לעודד את הלקוח לקבוע פגישה קרובה, ולהבטיח שהיא תיתפס כחשובה ומשמעותית.
במהלך השיחה עליו להיות:

  • אדיב וסבלני
  • שירותי וממוקד בלקוח
  • בעל ידע מספק כדי לענות על שאלות, לפזר חששות ולספק מידע רלוונטי

כיצד זה מתבצע בפועל?

ברוב המקרים מדובר בחזרה ללקוחות שהשאירו פרטים בעקבות מודעה, קמפיין או אתר. פעמים רבות הלקוח כבר לא זוכר בדיוק היכן נתקל במודעה ומה גרם לו להשאיר פרטים. כאן נכנס לתמונה נציג התיאום: הוא מחזיר ללקוח את ההתרגשות הראשונית, מזכיר לו מה משך אותו מלכתחילה, ומסביר למה כדאי להתקדם לשלב הבא – פגישה עם העסק.

היתרונות של מוקד תיאום פגישות טלמיטינג מקצועי

  • סינון פניות לא רלוונטיות – חוסך זמן יקר ומונע בזבוז משאבים על שיחות סרק.
  • שירות אדיב ומקצועי – נציגים מיומנים שיודעים להקשיב, לשכנע ולהוביל את הלקוח לקביעת פגישה.
  • ניהול זמן חכם – תיאום מדויק מול יומן העסק מבטיח שכל פגישה מתבצעת בזמן הנכון, בלי כפילויות או פספוסים.
  • מעקב ודיווח – סיכומי יום עם נתונים ברורים: כמה שיחות בוצעו, כמה פגישות נקבעו, ומה דורש מעקב נוסף.
  • התמקדות בליבת העסק – בעלי העסק והצוות פנויים להתמקד במה שהם עושים הכי טוב, בזמן שמישהו אחר דואג לפגישות.

למה לבחור במוקד שלנו?

מעבר למיומנות הטלפונית, אנחנו מבינים שמוקד תיאום פגישות הוא לא רק “קביעת תאריך ביומן”.

מדובר בכלי אסטרטגי שמחבר בין שיווק למכירות, מעלה את יחס ההמרה, ומעניק ללקוח חוויית שירות רציפה ומקצועית.

איך אני רואה מה הנציג עושה? איך יש לי בקרה ושקיפות?
אנו דואגים לעדכן בקובץ משותף עמך בגוגל דרייב אליו יש לך גישה 24/7 את הקלטות השיחה של הנציג העובד כמו כן בסיום כל יום עבודה מוגשות לך סטטיסטיקות רלוונטיות ליום העבודה וכמובן מבחינה מצטברת.
מה ההבדל בין תיאום פגישות ל"לידים"?
כאשר נתאם פגישה, מזמין השירות מגיע אל הלקוח כדי להסביר ללקוח על השירותים אשר הוא מציע, לחילופין ניתן לזמן את הלקוח אליך לבית העסק לפגישה. כאשר השירות המסופק הינו “לידים”/פגישות טלפוניות אנו מסבירים ללקוח כי אתה מזמין השירות תחזור אליו טלפונית תוך 48 שעות כדי לתת לו פרטים נוספים ובמידת הצורך תתאם מולו פגישה/תשלח הצעת מחיר או כל הליך כזה או אחר אשר תבחר לבצע מולו לאחר סיום השיחה.
למי מיועד שירות טלמיטינג?
שירות טלמיטינג מיועד לבעלי עסקים אשר בעצמם יוצאים לפגישות או אנשי מכירות ולהם יכולות מכירה טובות ויתרון בפגישות פרונטליות
איך עושים טלמיטינג?
נציגה מקצועית יוצרת קשר עם לקוחות פוטנציאלים ובמסגרת השיחה מציעה ללקוח לפי תסריט שיחה רהוט את השירותים/מוצרים הרלוונטיים. אם הלקוח מעוניין, הנציגה מבצעת תהליך של תיאום פגישות. כלומר, תקבע עבורו פגישה בבית העסק של מזמין השירות (אחוזי הגעה נמוכים עם אחוז סגירה גבוה מאוד) או שתקבע מולו שמזמין השירות או איש מכירות מטעמו יגיע אליו לבית העסק כדי לקיים את הפגישה.
מה זה טלמיטינג/ תיאום פגישות?
טלמיטינג הוא שירות עם יחסי הסגירה הטובים ביותר. בשירות הטלמיטינג אנו יוצרים קשר טלפוני ע”י נציגה מקצועית עם לקוחות פוטנציאלים מתוך מאגר לקוחות מוגדר ומפולח מראש אותו אנו מספקים.
דילוג לתוכן