יתרונות עסק המשתמש בטלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מהו טלמיטינג? 

טלמיטינג הינו העולם החדש, שפע של אפשרויות חדשות שנפתחות, בשיחת טלפון אחת. בעבר היה נהוג לדבר על טלמרקטינג, ומאז שטלמיטינג נכנס לעניינים, הוא מוכר הרבה יותר. האפשרויות שטלמיטינג נותן לך כעסק הם היכולת שלך לשלוט במכירות, בדרך שלך, מבלי להכשיר אנשים אחרים שיעשו זאת בדרך שלהם.
טלמיטינג
 הוא שירות מקצועי ללקוחות עסקיים, המאפשר סגירת פגישות בטלפון. אנשי השירות של טלמיטינג פונים לבעלי עסקים באופן ממוקד, על פי פילוח שוק רלוונטי של בעל העסק, או בשיתוף פעולה עם השירות, ומבצעים שיחת מכירה, בה הם קובעים פגישות עבודה לבעל העסק עם לקוחות פוטנציאליים. 

מהו היתרון הגדול של טלמיטינג על טלמרקטינג? 

טלמרקטינג הינו סגירת המכירה בטלפון, כשהלקוח לא תמיד לוקח את הזמן להתיחס לדברים באופן שבו היה רוצה בהכרח. טלמיטינג מאפשר ללקוח להיות בטוח בהחלטתו לרכוש את המוצר או השירות, כשהפגישה למכירה מאפשרת לו לקבל את מירב הפרטים, בזמן שבו הוא מקבל ומעבד אותם, ובודר אם אכן הוא צריך את המוצר.
ברגע שהמכירה בידיים של בעל העסק, מכאן כבר הכול אפשרי, ואינו תלוי בדבר, או באנשי שירות שרחוקים מהמוצר או מהשרות המקצועי בעצמם. הדרך למכור את המוצר שלך הוא לרכוש שירות טלמיטינג, ולאפשר לעצמך את הזמן והנוחות להגיע לפגישה עם הלקוח הפוטנציאלי שלך, ולסגור מכירה. 

אילו סוגי עסקים עשויים ליהנות משירותי טלמיטינג? 

עולם העסקים הוא רחב היקף, ועסקים קטנים כגדולים יכולים ליהנות משירות טלמיטינג, בדיוק בדרך שהם בוחרים. האפשרות שטלמיטינג מציע, תקפה לכל סוגי העסקים, באשר הם, מי יותר ומי פחות. בודאי שאיש מקצוע כפסיכולוג, לא יוכל להבטיח פגישה ללא תשלום, אך הוא כן יכול לאפשר סגירת פגישה במחיר מסוים או פשוט פגישה ראשונה לשם היכרות. משם כבר ייקח זאת איש המקצוע לדרכו. כמובן שעסקים המאפשרים פגישות עסקיות, בהם הם מציבים תנאים טובים יותר ללקוח אשר נפגש עימם, וזוהי מטרת הטלמיטינג מלכתחילה. 

טלמיטינג הוא הבחירה של בעל העסק 

לבעל העסק יש אפשרות האם להשתמש בשירותי טלמיטינג כדי לקבוע לעצמו לוח זמנים עמוס פגישות, ולקבוע האם הוא בעצמו יכול להשתמש בפגישות הנסגרות על מנת לסגור עסקאות ולמכור את המוצר או השירות שאותו הוא מציע. 

פגישה טלפונית בדרך שלך 

טלמיטינג מאפשר לפגישה הטלפונית להיות יותר מאווררת ומשוחררת ממטרה, וכך האנרגיה העדינה סביב המאורע מאפשרת ללקוח להרגיש נוח יותר. כשיגיע הלקוח לפגישה, בעל העסק יוכל לשוחח איתו, ובמידה ומתאים, למכור לו את המוצר. ככל שבעל העסק יהיה יותר בהיר בעמדתו מול שירות טלמיטינג, ויבהיר מהו המוצר שהוא מוכר, מהו השירות שהוא מציע, ומהם המאפיינים שלהם, כך יוכל טלמיטינג טוב ואיכותי לעזור לבעל העסק בביצוע המכירה הטובה ביותר. 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן