למה אתם צריכים חברה לתיאום פגישות?

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

חברה לתיאום פגישות היא חברה המפעילה מוקד טלמיטינג, מוקד טלמרקטינג, מוקד רישום הודעות ומוקד זימון תורים. החברה נועדה לעבוד עם לקוחות שתש כוחם מול הטלפון, בשל ריבוי העומס בקווים, והם זקוקים למענה עזר כמו חברה זו, אשר ייתן כתף בקליטת שיחות הטלפון.

איזה עסק חייב לקבל שירות מחברה לתיאום פגישות?

עסק בו מורגש עומס בקווים, והמזכירויות נאלצות לבקש מהעובדים המקצועיים לקלוט שיחות כי הן לא עומדות בלחץ. למעשה, מומלץ עוד לפני ההגעה לשלב הזה להיעזר בישות כמו חברה לתיאום פגישות על מנת להקדים תרופה למכה, ולקלוט שיחות מהר ככל האפשר, ובכך מראש להוריד עומס מהקווים בבית העסק שלכם.

אלו שירותים מספקת חברה לתיאום פגישות?

טלמיטינג – שירות טרום-מכירה. בשירות זה, נאמני המוקד (להלן, המוקדנים) מסייעים לך, לקוח יקר, לקיים פגישת מכירה עם מתקשר פוטנציאלי. מטרת הפגישה היא שאתה תמכור לו את המוצרים, אולם לרוב המכירה אכן תתממש, משום שמוקד שהוא חלק של חברה לתיאום פגישות הוא מוקד טלפוני מצטיין אשר יודע לתאם בדיוק בין ציפייתו של הלקוח לצפייתו של נותן השירות, ולכן גדל מאד הסיכוי שמקבל השירות או המוצר יבחר לקנות מכם אם עבר שיחת מוקד טלמיטינג. בנוסף לטלמיטינג, החברה מפעילה גם מוקד טלמרקטינג שאחראי על עריכת סקרי דעת מוצר, ומסירת מידע ללקוח, כלומר לכם כמוכרי המוצר. מוקד טלמרקטינג מבצע גם את המכירות עצמן, כולל גבייה מהלקוח. חברה לתיאום פגישות מפעילה גם מוקד זימון תורים לרופאים, משפטנים ומנכ”לים, ושירות לקליטה ורישום של הודעות למזכירים ולמזכירויות השונות.

חברה לתיאום פגישות – שירותים מיוחדים

מוקד גיוס תרומות מקוון, מוקד חירום לסיוע לחילוץ ממעלית, מוקד שליחויות המבצע מילוי תעודות משלוח עבור חברות הבלדרות, ועוד. השירותים המיוחדים שמים אותנו כחברה לתיאום פגישות – בשורה אחת עם גדולות העוסקות בענף. אנו מספקים שירותים מיוחדים לטלפונים על מנת להיטיב עם הלקוח, ולספק לו כל מה שהוא צריך כדי להפעיל בניחותא את בית העסק שלו, ולהיות בטוח שתמיד יתעניינו בשירותיו השונים. חברה לתיאום פגישות מסייעת מאד לכל בית עסק – מרופאים, כלה בעורכי דין ועד כל מי שבבעלותו בית עסק עצמאי.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן