תיאום פגישות למשווקים על ידי מוקד טלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מאז ומתמיד – תיאום פגישות למשווקים היווה אתגר עבורם ועבור מעסיקיהם. מציאת מכירות בתקופה זו  של הכלכלה העולמית ובפרט הישראלית – אינה פשוטה ואינה קלה. ברם, באמצעות מוקד טלמיטינג ניתן להגיע בקלות אל קהל היעד שלכם וליישם מכירות הלכה למעשה.

שירותי מוקד טלמיטינג

  • טיוב נתונים – ניתן להגיע בקלות אל קהל היעד שלכם באמצעות חטיבת מחקר.
  • התקשרות ללקוחות פוטנציאליים – אנו ניצור עמם קשר עבורכם. תיאום פגישות למשווקים בקלות.
  • הצגתכם כמי שיספק את הפתרון ללקוח – אנו תמיד נציד אתכם כספקי הפתרונות הסופיים עבורו.

באמצעות מוקד טלמיטינג, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את הדבר הנכון. תיאום פגישות למשווקים יאפשר לכם להגיע בקלות אל מושא המכירה שלכם ואף לשדרג לו את החבילה שאנחנו הבטחנו לו בקלות יתר.

טיוב נתונים

טיוב נתונים הוא תנאי הכרחי להצלחה שלכם במכירות. אנו נבודד את האוכלוסייה שתקנה מכם בסבירות גבוהה מזו שלא, ונתמקד אך ורק בראשונה, כמובן. באמצעות כך, יתווספו למאגר הלקוחות שלכם פרטים רבים שלא ידעתם על קיומם קודם לכן.

תיאום פגישות למשווקים

המשווקים מטעמכם יוכלו להגיע לפגישות כשהם בטוחים בפועלם ונחושים למכור. בשונה מהעבר, שהם לא ידעו לאן הם הולכים, והרבה פעמים הסתבר שמה שהם משווקים זה לא מה שהלקוח חיפש, כאן המשווק מגיע כשהוא יודע שמה שהלקוח חיפש זה המוצר או השירות שנמצא בידיו. לכן, אל תמהרו לפטר את המשווקים שלכם. בהיעדר תשתית מכירתית טובה, גם טובי המוכרים לא היו מצליחים לשווק את המוצרים והשירותים שלכם.

הגדלת רף המכירות בקלות

כבר בימים הראשונים שלכם כמנויים תיווכחו לראות כי תיאום פגישות למשווקים נעשה כבר דבר שבשגרה. אתם תחושו בעלייה בעקומת המכירות שלכם, ותתחילו לראות שהעסק הולך לקראת שגשוג. אצלנו תזכו לחשיפה גבוהה במכירותיכם ולכן מי שמעוניין לגדול ולצמוח יירשם כמנוי אצלנו. אנו ננתח את המוצר שאתם עומדים למכור, נאתר את קהל היעד שלו וניידע אודותיכם בקרב מי שנתקשר אליהם. ייצטברו לכם לקוחות רבים שישמחו לקחת חלק במפעל המוצרים או השירותים שלכם ולצרוך אותם כשהם מרוצים וחשים כי הם קיבלו בדיוק את מה שהם חיפשו לאורך זמן לא מועט. גם אתם חיפשתם מכירות זה תקופה ארוכה, אל תשכחו זאת.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן