לידים להלוואות בערבות המדינה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

שירותי טלמיטינג – לידים להלוואות בערבות המדינה

WeCall שירותי קול סנטר יוצרת עבורכם תשתית אנושית ועסקית להגדלת ההכנסות והרווחים.
באמצעות שירות תיאום פגישות אנו מזמנים לכם אפשרות להרחיב ולהגדיל באופן משמעותי ואולי אף דרמטי את מעגל ואת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

החברה לא רק סוגרת לכם מקום וזמן לפגישות אלא מכינה אתכם לקראתן באופן מובנה ושיטתי, מוּכוון מטרה, אשר השורה התחתונה בו הוא- הנעה לפעולה; שכנוע הלקוח הפוטנציאלי בכדאיות ובתועלת שברכישת המוצר או השירות שלכם.

ההכנה נעשית באופן מסודר ושיטתי, שבו מגדירים ומאפיינים צרכים, מתאמים ציפיות, ועושים כל מה שנכון וראוי וחשוב שייעשה לקראת הפגישה.

WeCall הינה החברה המובילה בישראל לשירותי טלמיטינג ומייצרת לידים להלוואות בערבות מדינה. החברות הגדולות בארץ עובדות איתנו – למה? כי אנחנו מכירים ומבינים היטב את התחום.  

סביר להניח, כי בעלי עסקים קטנים ובינוניים זקוקים להלוואות. מן הסתם, כמשוער, רבים מהם לא יודעים על אודות קיומן של קרנות שונות כגון הקרן החדשה בערבות מדינה שהוקמה בשנת 2012 .

על מנת לספק ללקוח הפוטנציאלי מידע וערך מוסף שיסייעו לו להיהפך ללקוח של הקרן חשוב לפרט לו את התועלת שיפיק מלקיחת ההלוואה להגדלת העסק ולמינופו, להגדלת מחזור המכירות שלו. הלוואות נדרשות לעסקים גם ואולי בעיקר בשלבי ההקמה ובשלבים הראשונים של פעילותם העסקית. ההלוואות בערבות מדינה מוענקות בתנאים מצוינים.

בניית תסריט שיחה לתיאום פגישות להלוואות בערבות מדינה מתבצע על ידי הצגת מהות ההלוואה ושימושיה השונים, תנאי הסף הנדרשים לקבלתה, התרומה שלה לבניית העסק ו/או למינופו, התמודדות עם התנגדות או סירוב של הלקוח הפוטנציאלי לקחת הלוואה ושכנועו בתועלת הוודאית שתצמח לו ממנה. התכנית מופעלת, תחילה, “על יבש”; מופקות מסקנות ונלמדים לקחים. מה שטעון שיפור- משופר. מה מחייב חידוד- מחודד. לאחר שמבנה השיחה מותאם ללקוח הוא מיושם הלכה למעשה.

הלוואה אינה מענק אבל היא מעניקה יתרונות רבים למי שלוקחים אותה. לא אחת היא החוליה החסרה להשלים את שרשרת ההצלחה.

שלושה יתרונות ברורים יש למי שבוחרים להסתייע בשירותים שלנו:

  1. ניהול מושכל ומיטבי של משאבי הארגון בכלל ושל הזמן שלכם בפרט.
  2. חיסכון ברור, היות שהתשלום מתבצע רק על הפגישות שקיימתם בפועל.
  3. יצירת ערוץ ואפיק שיווק ומכירות חיצוני המקביל לפעילות הפנים ארגונית ומעצים אותה.

חברת WeCall שירותי קול סנטר – שירותי טלמיטינג – לידים להלוואות בערבות מדינה.
להצעת מחיר חייג למספר 073-279-3311. או שלח לנו הודעה

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן