אישורי הגעה לאירוע חתונה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אישורי הגעה לחתונה

אם אתם מתחתנים בקרוב או עסוקים בתכנון החתונה שלכם, שצפויה להיות אולי בעוד מספר חודשים, וודאי גם נחשפתם לשירותים שונים שייתכן שלא חשבתם עליהם קודם לכן. אחד השירותים, שגם תופסים תאוצה יותר ויותר לאחרונה, הם שירותי אישורי הגעה לחתונה. מדובר בשירות ייחודי, העוזר לתכנן נכון יותר את האירוע, ובעיקר – לחסוך לא מעט כסף. כיצד זה עובד? הנה, התשובה.

כיצד עובד השירות

שירות אישורי הגעה לחתונה הינו שירות של השנים האחרונות, המוצע לכל מי שמתכנן חתונה ורוצה, במקביל, לעשות זאת נכון. קורה לא אחת שאחוז מסוים ממוזמני החתונה, אינם מגיעים לאירוע. בעלי השמחה, ששילמו על מספר מסוים של אורחים מראש ולקחו בחשבון את הגעתם של אורחים אלה, מוצאים עצמם בסיטואציה לא פשוטה, שבה, בסופו של דבר, הם משלמים על מנות שלא יצאו, בפועל, מהמטבח ועל אורחים שלא הגיעו. כדי להזמין את מספר המנות המדויק ולהכין את האירוע בהתאם למספר המוזמנים שיגיעו אליו חשוב להיערך נכון ולצפות מראש את הסיטואציות השונות. אחת הדרכים לעשות זאת, ואולי גם היעילה ביותר, היא באמצעות אישורי הגעה לחתונה. במקום שאתם, החתן והכלה, תצטרכו להתקשר למוזמנים עצמם או לבקש מהם לאשר את הגעתם באופן טלפוני, שירות זה יציע לכם צוות של נציגים שהוא עצמו יבצע את ההתקשרות למול כל מוזמן ומוזמן וידאג לעדכנכם בהתאם.

יתרונות רבים בשירות אחד

אישורי ההגעה יכולים להיות גם בדרכים אחרות, כמו שליחת מייל או פתרונות אחרים, אולם שיחת טלפון אחת המתבצעת באמצעות החברה חוסכת בזמן יקר ומאפשרת לזוג המתחתן להמשיך בענייני ארגון החתונה ולישון בראש שקט. ידוע לכל שחתונה כרוכה בהוצאות כספיות גבוהות מאד. אי הגעתם של אורחים והתחייבות למספר מסוים של מוזמנים מראש יכולים להוביל להפסד כספי, להפסד שאיננו מתוכנן. השירות המצוין הזה חוסך את עוגמת הנפש ומאפשר לזוג ליהנות מהוצאה כספית נכונה וחכמה יותר. את אישורי ההגעה מקבל הזוג המתחתן בסמוך למועד החתונה, ולכן יכול להתנהל בהתאם ולהתחייב, בהתאם לאישורים שהתקבלו, על מספר המוזמנים שצפויים להגיע לחתונה. החיסכון הכספי יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, סכום שניתן להקצות, במידה ומעוניינים, לשירות אחר או להשאיר כחיסכון בבנק.

נשמח לעמוד לשירותכם! צרו קשר
וכמובן שיהיה במזל טוב 🙂

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן