מה יותר משתלם – טלמרקטינג פנימי או חיצוני?

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

השאלה האם להפעיל מוקד טלמרקטינג פנימי בתוך העסק, או חיצוני בעזרת חברת טלמרקטינג המתמחה בכך, הינה שאלה אשר נוגעת בעיקר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, ומדובר בהתלבטות שרבים מכירים אותה. רבים מבעלי העסקים מבינים כי הם זקוקים לעבודה של מוקד טלמרקטינג איכותי, אך לא בטוחים מה יהיה משתלם להם יותר – האם לפתוח מחלקת טלמרקטינג חדשה בעסק שלהם אשר תבצע את כל העבודה תחת הפיקוח של בעל העסק והמנהלים שלו, או שימוש בשירות של חברה חיצונית אשר תבצע את העבודה הזו.

אז איך מקבלים החלטה? קראו את המאמר עד תומו ויהיה לכם קל יותר לקבל אותה.

בצעו השוואה של עלויות

לצורך קבלת החלטה האם להקים מחלקת טלמרקטינג חדשה בחברה שלכם, או לפנות אל חברת טלמרקטינג חיצונית, עליכם לבצע השוואה של העלויות של כל אופציה. תוכלו להיעזר ביועץ עסקי מומחה אשר יכין לכם הצעה מלאה לעלויות של הקמת מחלקה כזו בעסק שלכם, ובמקביל לקבל כמה הצעות מחיר מחברות אשר עוסקות בתחום בכדי להבין האם זה משתלם לכם.

באופן כללי, ברוב המקרים, עבור עסקים קטנים ובינוניים הרבה יותר משתלם לעבוד עם חברת טלמרקטינג חיצונית ולא להקים מחלקה פנימית משלהם לצורך עבודות הטלמרקטינג.

פיקוח על העבודה

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון בעת ההשוואה, הוא הפיקוח על עבודות טלמרקטינג. בעוד עבודות טלמרקטינג אשר יבוצעו בתוך העסק שלכם יצריכו מכם גם הקדשת זמן לפיקוח על העבודות, או הקצאה של מנהל נוסף לפיקוח הזה, בעת בחירה בחברת טלמרקטינג חיצונית מקצועית אתם יכולים להיות בטוחים כי העבודה תהיה בפיקוח מתמיד של בעלי ומנהלי חברת הטלמרקטינג.

החברה, אשר תרצה שתהיו מרוצים ותשאף לשמר אתכם כלקוחות קבועים למשך זמן רב, תעשה הכל בכדי לוודא שהעבודה מבוצעת בצורה הטובה ביותר עבורכם, דבר שיחסוך מכם זמן רב ומאמצים רבים בפיקוח על העובדים.

קחו את זה בחשבון בעת שאתם חושבים ולפי זה יהיה לכם קל יותר לקבל החלטה – האם להקים מחלקת טלמרקטינג חדשה בעסק או להשתמש בשירות של חברה חיצונית?

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן