טיוב נתונים איכותי

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

למציאת הלקוחות הפוטנציאליים שלך במוקד טלמיטינג מקצועי

בואו להירשם אל מוקד טלמיטינג ולהגביר את רף המכירות בארגון שלכם! מוקד טלמיטינג לא ימכור לכם את המוצרים, אלא יבצע משימה חשובה הרבה יותר. הוא ישכנע את הקהילה העסקית בענף בו אתם עובדים שאינכם עוד בית עסק זוטר, אלא בית העסק המומחה ביותר בתחום העיסוק המשותף. השיחות לא יתמקדו רק במכירה, אלא בשינוי התודעה, שלא מותג אלמוני או חברת הענק פלונית הם מרכז התחום, אלא אתם – בבית העסק הקטן, כי הכמות לא קובעת, אלא האיכות. הדבר יוביל לכך שלבית העסק שלכם ייצא שם מעולה, ורף המכירות בו יעלה.

אם השאיפה היא להגביר מכירות כמה שיותר מדוע יש צורך בפעולה מצמצמת כמו טיוב נתונים?

אנו מבינים את שאלתכם, אך למען שגם הציבור שאינו מבין – ידע במה מדובר, נסביר תחילה מהו טיוב נתונים. טיוב נתונים היא פעולה שבאה, כפי ששאלת בשאלה, לצמצם את סוג האנשים אליהם נפנה בשביל ליישם שיחות טרום מכירה. הדרישה הזו נובעת משני נימוקים. זו יכולה להיות דרישתו של בעל העסק עצמו, שלא מעוניין כי כל דכפין יקנה אצלו. ישנם בעלי עסק שיש להם בתי מניקור, מכוני ספא, סטודיואים ללימוד סגנון מוזיקה אומנותי מסוים, וכד’, והם לא היו מעוניינים שאדם שמגדיר את עצמו באותם תחומים, אך הסגנון שלו פחות חד ורציני – יהיה חלק מלקוחות הארגון ויהרוס את שמו.

הסיבה השנייה שזה קורה היא כי זה פשוט יותר כדאי לבעל העסק עצמו. לקוחות שמראש באים להיות לקוחות פחות חדים ורציניים בסופו של דבר לא יתמידו במה שהם עושים, ויפרשו מההתקשרות עמכם. גם במכירת מוצרים או שירותים שאינם אומנותיים טיוב נתונים הוא חלק מהשגרה. למשל חברת הסעות מעפולה, אם היא מבקשת להתמקד באזור זה, לא תשווק בעיר כמו באר שבע, ולהיפך.

כיצד מתבצע טיוב נתונים? איזו דרך יש לכם לדעת מי יהיו הלקוחות הרציניים בתחום העיסוק שלנו?

אנו נעזרים בחטיבת מחקר שבדקה את הנושא מבחינה סטטיסטית. חטיבת המחקר מבצע טיוב נתונים בשני שלבים, הראשון הומני והשני ראלי וטכני. בחלק ההומני של התהליך, בודקת החטיבה מי הם הלקוחות שבכלל יתרגשו למשמע השירות או המוצר שיש לכם. ישנם לקוחות שבכלל לא יבינו במה מדובר, ושקיים סיכוי סביר שזה לא יעניין אותם גם אחרי שיסבירו להם, ואליהם מראש לא נפנה. לאחר שהחטיבה איתרה חתכי אוכלוסייה שיתעניינו ויתרגשו מהמוצר, היא צוללת לרזולוציות גדולות יותר, ראליות יותר, ובוחנת מי יהיו הלקוחות שעומדים להיות תלמידים רציניים, צרכני מוצר שממעטים בתלונות, וכד’. הדרך לביצוע הניפוי מתבצעת על סמך הנתונים בשטח. למשל, אם מדובר בשירות טכנולוגי מסובך, קיים סיכוי רב יותר שאדם צעיר ימצא בו תועלת, ויבין אתכם, מאשר אדם מבוגר שיתקשר אליכם למוקד כל שני וחמישי.

התבצע טיוב נתונים, ומה הלאה? מי אמר שהמתעניינים הפוטנציאליים יחשבו שאנחנו הכי טובים?

אנחנו נגיד להם. בדיוק בשביל זה אנחנו פה. חלק מהתפקיד של מוקד טלמיטינג הוא לבצע תיאום פגישות למשווקים – מרצון האדם אליו התקשרנו. בשום אופן זו לא תהיה סגירה שבקושי הצלחנו לשכנע בה שאתם הכי טובים. אנשי מוקד טלמיטינג מסוגלים לשוחח עם אומנים ביקורתיים, מרצים, אנשים קשי עורף, וכד’ ולרכך אותם בתוך דקות ספורות, בשכנעם אותם שאתם הפתרון עבורם. כשנביא אתכם למצב של תיאום פגישות למכירה, היא תתבצע ללא כל קושי מצדכם.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן