מוקד טלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

 יסייע בהגברת קצב המכירות בחברה ובארגון

אם אתם רעבים להצלחות, וחשים כי רף המכירות בבית העסק שלכם אינו גבוה, ישנה דרך בטוחה להרחיב את היקפן, באמצעות מוקד טלמיטינג. כבעלי עסק, כמה פעמים יצא לכם לעמוד מול בעלי מותגים ידועים, אנשים חשובים, או אפילו לקוחות עתידיים פוטנציאליים שאתם מעוניינים למכור להם – וחשתם שאתם מעיקים עליהם, ושיש צורך במכירות פחות אגרסיביות על מנת שלא לעצבן אותם?

האמת שהתחושה הזו, על אף כי טבעית היא, מקורהּ בטעות. מכירות שמצליחות נולדות אך ורק כתוצאה מהתקשרות בלתי פוסקת ללקוחות פוטנציאליים חשובים, גם אם תסתכנו בטריקת טלפון וצעקות עזות שיבקעו מהצד השני. בסופו של דבר, מי שלא מנסה לא מצליח. למזלכם, המוקדנים שלנו מטעם מוקד טלמיטינג יאתרו עבורכם את הלקוחות, יבצעו את העבודה הנעימה-פחות של שיחות המכירה, ויביאו גם אנשים ביקורתיים, עצבניים וסקפטיים במיוחד להיות המעריצים של המוצרים והשירותים שלכם.

האם מוקד טלמיטינג גם ימכור פיזית את המוצרים, ולמחרת היום נראה שהמאזן בעסק עלה?

לא. את זה עושה מוקד מכירות. אנו מציעים רק שירות טלמיטינג לעסקים, אבל בנינו, זה שירות עדיף על שירותיו של מוקד מכירות. מוקד מכירות מטבעו לא אמור לעשות בירור צרכים, אלא לבצע משימה פשוטה ואין בלתה: למכור מוצרים. מי שמשתמש במוקד מכירות הוא בדרך כלל עסק שמוכר אייטמים מסוג “שגר ושכח”: הסעות חד פעמיות, מוצרים חד פעמיים ללא אחריות, וכד’.

אם אתם בית עסק רציני, שבניית יחסים ממושכים עם הלקוח היא חלק מהסילבוס שלו, עדיף לכם לקחת מוקד טלמיטינג, משום שהמוקדנים יבצעו עבורכם עבודה שגובלת באוטוסוגסטיה. למחרת יום השיחות, אתם תמצאו מרצים שלכם, מורים שלכם, אנשים שהיו מוצלחים מכם בתחום העיסוק ולא מצאו בכם שותפים רציניים בעבר, ועוד – מחליפים דיסקט ורואים בכם כמומחים וכמי שצריך לקנות ממנו ולשתף עמו פעולה. כמובן שפעולה כזו תמשוך אליכם גם מתעניינים זוטרים בתחום, וייצא לכם שם של מומחים-אמתיים בו. נכס כזה שווה הרבה יותר מכסף, ומיותר לציין כי שיחות מכירה שייערכו מיום זה ואילך יהיו ממש קלות עבורכם.

האם אנחנו צריכים לספק רשימה של לקוחות שאנו מעוניינים למכור להם?

אין בכך צורך. אנו נבצע טיוב נתונים, נבדוק מי הם האנשים החזקים והחשובים בענף המקצועי שלכם, נבדוק באלו ערים בארץ, ובאיזה חתך גילים, נמצאת האוכלוסייה שתקנה מה שאתם מוכרים בסבירות הגבוהה ביותר ונפעל מולם ישירות. המטרה היא כפולה. בתחילת השיחה נתחיל לדבר בשבחכם ולהסביר מדוע אתם הכי טובים בתחום.

לאחר מכן, נפעל לקיום תיאום פגישות ביניכם. התוצאה של 2 הפעולות הללו, טיוב נתונים ראשוני ושיחת תיאום פגישות, תוביל לשינוי הדיסקט בקהילה המקצועית כלפיכם, ומכאן ואילך המכירות יתחילו להיראות במסדרונות הארגון שבבעלותכם.

 

 

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן