טיוב נתונים מותאם אישית לבית העסק

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות למכירה אינו עוד תיאום פגישה סתמית. זהו שירות שפשוט יסייע לך למכור. נכון, אנחנו לא נעשה בשבילך את העבודה, משום שמי שצריך לספק תשובה-סופית ללקוחותיו, כולל גביה, הוא אתה, אבל שיחת טלפון מאתנו למי שאולי יהיה הלקוח הפוטנציאלי שלך תגביר מאד את הסיכוי שהוא יקנה ממך, גם אם איש המכירות שתשלח לו לא יהיה הכי מדופלם ומנוסה. השירות שאנו מציעים הוא, אם כן, טיוב נתונים, ולאחריו, טלמיטינג: שיווק השירותים והמוצרים האטרקטיביים ביותר שלך ללקוחות פוטנציאליים, באמצעות סקירה קצרה על המוצרים ולאחריה תיאום פגישות למכירה.

טיוב נתונים

בתהליך טיוב נתונים אנו נבצע שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים ונבקש מהם להשיב לנו על סקר מוצרים ושירותים שאנו נבנה יחד אתכם. מטרתו של הסקר היא להתחקות אחר מה הלקוח שלכם היה רוצה לקנות יותר: את מוצר א’ או את מוצר ב’? את שירות a או את שירות b? באמצעות המידע הזה, אנשי הטלמיטינג ידעו בדיוק מה להציע בשיחות הטרום-מכירה, וכיצד להציע את זה כ שבסבירות גבוהה – מי שהתקשרנו אליו גם יקנה מכם את המוצר או יצרוך מכם את השירות.

תיאום פגישות למכירה

תיאום זה הוא באחריות מוקד טלמיטינג, בשונה מטיוב נתונים שהוא העבודה של מוקד טלמרקטינג. מוקד טלמיטינג, לאחר שלמד היטב את הנושא, יציע למקושרים את השירותים המקובלים ביותר על הציבור, כפי שהוסק מהליך טיוב נתונים. לא זו אף זו, השיחות יתבצעו לאחר לימוד מדוקדק של המוצר או השירות. אנו נתנסח כמו עובדי החברה שלך, או אנשי המכירות בעסק שלך. כתוצאה מכך, האדם אליו התקשרנו יחוש שיש לו אמא ואבא למוצר, ובהמשך אלו עשויים להיות אתם, לאחר שהוא יקנה מכם את מה שדחפנו לכך שתמכרו לו.

אופטימיזציה למכירות בבית העסק

הוכח כבר יותר מפעם אחת כי שירות כמו מוקד טלמיטינג, שנעשה לאחר טיוב נתונים, הוא שירות בוטיק שתורם מאד למכירות בעסק. אמנם בטלמיטינג אנחנו לא מוכרים, רק מבצעים שיחת טרום מכירה, אך מבצעים אותה ברמה גבוהה מאד, ומצליחים לשכנע גם לקוחות נרגנים וסגורים מאד – להיפתח ולקנות את המוצרים, ועל כך יוכלו להעיד לקוחותינו הקיימים.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן