מוקד טלמיטינג בהתאמה אישית ללקוח

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

בעל עסק, על טיוב נתונים כבר השכלת לשמוע? יודע מה זה מוקד טלמרקטינג, וכיצד זה יכול להגביר את מכירותייך לקצבים מסחררים? בגדול, השירותים הללו נועדו לענות לך על 2 שאלות: מיהו קהל היעד שלך, ובתוכו – לאלו מוצרים הוא הכי נמשך, או אלו שירותים הוא היה רוצה לצרוך הכי הרבה?

כיצד עונים על השאלה מי הוא קהל היעד של מוצריכם ושירותיכם?

על שאלה זו עונים באמצעות שיחות יוצאות בעמדות המחשב של מוקד טלמיטינג. המוקדנים יחייגו לבתי אב רבים ברחבי הארץ, אשר יתקבלו ממטה החברה, לאחר שחטיבת המחקר שלו ניבאה בקווי מתאר כלליים לאלו אזורים בארץ השירות יתאים. לדוגמה, אם העסק הוא “מוזיקת רוק” סביר שקהל היעד העיקרי יהיה בתי אב בתל אביב, לעומת אם השירות הוא “מוזיקה הודית אומנותית”, ואז, סביר להניח, שבתי אב בירושלים, בבקעה ובנגב יתעניינו יותר בשירות. כמובן שעל פי השיחות היוצאות המתהוות בפועל חטיבת המחקר מפלחת ביסודיות רבה הרבה יותר את האוכלוסין ובסופו של יום מתקבל פילוח מלא על פי גיל, מגדר, תחומי עניין, עיסוקים, ועוד. עד מהרה אתה תגע מי הוא הקהל שלך, ועם אלו אנשים ייפגשו המשווקים שלך לאחר שנערוך עבורם תיאום פגישות למשווקים.

כיצד עונים על השאלה לאלו מוצרים או שירותים יימשך קהל היעד שלכם?

על שאלה זו אנו משיבים לכם באמצעות טיוב נתונים. טיוב היא מילה שבאה מהשורש י.ט.ב, כלומר היא ממשפחת המילים של המילה “טוב”. אכן, הביטוי עוסק בשיפור והקצוע של הנתונים, כלומר בהפיכתם לטובים יותר ומדויקים יותר עבורכם. נניח שבית העסק שלכם עוסק בנגרות, ומדי יום בקטלוגים שלכם אתם מפרסמים מאות רהיטים ודלתות שיצרתם. עם טיוב נתונים אתם תדעו אם הקהל הישראלי יותר נמשך לדלתות פורניר, או שמא מעדיף הוא דלתות עם ציפוי למינציה. האם הקהל היה מעדיף ארונות פתיחה, או שמא ארונות הזזה הם עיקר העניין שלו? את זה אנחנו עושים באמצעות שאלון טלמרקטינג, אשר ינבא בסבירות גבוהה מאד את שייעשה ברגע האמת במכירות שלכם. לכן, אחרי שנערוך עבורכם תיאום פגישות למשווקים, יהיה להם קל מאד להציע את המוצרים הרלוונטיים עבור קהלכם.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן