טלמיטינג לחברות ועסקים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אם גם אתם שואפים להגיע הכי רחוק שאפשר במכירות ובשירות ללקוח, בהישגים ובכמות ההזמנות שתם מפיקים, אתם צריכים מוקד טלמיטינג לצדכם. מהו מוקד טלמיטינג ומדוע הוא כל כך חשוב וחיוני לעסק שלכם? מוקד טלמיטינג הוא מוקד אשר משווק בשבילכם את המוצרים ללא מכירה. הוא מדבר בשבחם, עושה זאת תוך היצמדות לתוכן ברמה גבוהה מאד, שתגרום למאזין לחשוב שמדובר במומחה, ובכך – הוא מכריע את הכף לטובטכם. מטרת השיחה היא ליזום פגישה בינו לבינכם, בה הוא יגיע כשהוא עם 0% סקפטיות, ועם 100% נכונות לרכוש את המוצר מכם.

צרכני טלמיטינג לעומת עסקים שמכרו לבד – עובדות ופיקציות

“התשלום על מנוי הטלמיטינג יעלה כמו ההפרש בעליית הרווח ממכירות” – לא נכון. מחקרים מראים שההיפך הוא הנכון. עמלת השירות שגובה מוקד טלמרקטינג לא רק שנמוכה מהרווח הצפוי, היא מהווה זריקת רעל משמעותית בהיקף הרווחים הצפוי לעסק. עסקים שהמחזורים שלהם נבדקו ברובם היו מצליחים יותר דווקא בהיותם מנויים של חברת טלמיטינג.

“תחום העיסוק שלי מסובך. אין מצב שסטודנט העובד במוקד טלמיטינג ישכנע מישהו לקנות” – לא נכון. מי שנבחר להיות מועסק כאן הוא אדם בעל רקורד עשיר מאד בתחום המכירות, אשר עבד בעברו כאיש מכירות לשם המכירות, עם הבנה טכנית אפסית בתחום. כך, למשל, חלק מהמוקדנים כאן היו סוחרים טלפוניים בשווקים בינלאומיים בהם היה מסחר בחומרי גלם, וחלקם עבדו בחנויות ואולמות תצוגה בתחומים רבים. הם הוכחו כבעלי כושר למידה מהיר מאד, ובפועל הם מביאים תוצאות בשטח לכל מנוי ומנויה שלנו.

“התחום שלי מאד רחב. איך תדעו מה פופולרי ומה לא, במה להתמקד ואת מה לשים בצד”? – אנו עובדים עם חטיבת מחקר ועם מוקד טלמרקטינג. חטיבת המחקר יורדת לרזולוציה קטנה יחסית בה היא מוצאת את הקונים הפוטנציאליים שלכם ומאגדת אותם כאוכלוסייה אליה יש להתקשר. לאחר מכן מוקדני טלמרקטינג ירדו לרזולוציות גדולות יותר, ויישאלו את הפרטים באוכלוסיה שנבנתה סקרי דעת מוצר. הדבר נועד לאבחן מה נחשב הכי פופולרי למכירה בתחום שלכם. אנו נשלח לכם המלצות מיידיות במה להתמקד, על מנת לשאוף כי 100% הצלחה במכירות תהיה מנת חלקכם.

קצת עלינו

אנו חברת טלמיטינג מנוסה אשר עוסקת גם בשירות טלמרקטינג. לרשותנו חטיבת מחקר מנוסה מאד, שירות לקוחות שעבד עם מיטב החברות והתאגידים במשק, ויודע לשרת גם לקוחות זוטרים. בחברה שלנו כל אחד מרגיש בבית, וכל אחד זוכה להצלחות כבירות במכירות העתידיות.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן