חברת טלמרקטינג מסייעת בתהליך המכירה בחברות מסחריות

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

חברת טלמיטינג, היא חברה לתיאום פגישות, מהווה ספקית שירות המתמקד ב- 2 נושאים עיקריים: חיזוק ממשי של יכולת המכירה של הלקוח וגם שיפור התודעה של הלקוח בציבור הקונים הפוטנציאלי. 2 הנושאים הללו מהווים מטרות של ממש בעיניהם של עובדינו, והם יעשו הכל בשביל שתצליחו למכור ומעמדכם הציבורי בקרב המתעניינים בתחומכם יפרח.

שיפור יכולת המכירה של הלקוח

אנו נוציא מהמוקד הטלפוני שלנו שיחות טלפון ללקוחות פוטנציאליים שונים. חלקם סבלניים ואמפתיים, חלקם קצרי פתיל – אולם המשותף לכולם הוא הצורך האמתי והכן שלהם במוצר ובשירות שלכם. באמצעות חטיבת מחקר, אנו מאתרים אוכלוסיות יעד, מתקשרים אליהן, מרככים התנגדויות ומביאים אותן למצב שהן מעוניינות לקנות את המוצר, ומעוניינות לעשות זאת אצלכם. כיצד זה קורה?

שיפור תודעתכם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים

מכורח העובדה שאדם אחר (אנחנו, לצורך הדיון) מדבר בשבחכם ובשבחו של המוצר או השירות שלכם, הלקוח הפוטנציאלי מבין שיש כאן יח”צ ולא שיווק, אף על פי שזה שיווק.

מדוע? כי אתם שילמתם לנו על כך, אבל השפה בה נשתמש תגרום ללקוח להבין שאנחנו לא המשווקים שלכם אלא אנשים שבאו לדבר בשבחהּ של החברה שלכם בזכות מה שהיא: חברה איכותית המבצעת X, Y ו- Z ברמה הגבוהה ביותר.

בזכות כך, הלקוח יהיה בטוח שמדובר באדם בלתי תלוי שבאמת מעוניין לשתפו בחוויית המוצר.

ברם, אז מגיע החלק המאתגר. אנו נדאג להעביר את השיחה מהצגתכם לאדם עמו אנו מדברים, לקביעת הפגישה עמכם. אנו נעשה זאת ללא כל חשד שמדובר בשיחת מכירה, אבל עם הרבה מאד מידע שהאדם בצד השני של הקו יקבל מאתנו. מידע חיובי על נחיצות השירות או המוצר שלכם, וקבלתו מכם בלבד.

מכרתם את המוצר? אתם על הגל? כעת שלבו טלמרקטינג במערך המכירות שלכם

טלמרקטינג זהו השלב הבא אשר חברה לתיאום פגישות מספקת.

החברה, אשר מהווה גם חברת טלמרקטינג, מספקת סקרי דעת מוצר למציאת ביקושים על מוצרים מסוימים, והגברת מכירתם. בנוסף, החברה מספקת סיוע מלא בגביית התשלום על המוצרים, ועובדת עם מוקד הזמנות המסייע בקליטתן.

חברת טלמרקטינג המספקת שירות טלמרקטינג לצד טלמיטינג היא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להישאר רלוונטיים ואף להיות בתודעה החיובית ביותר בקרב קהל לקוחותיכם הפוטנציאלי.

לחצו לפרטים נוספים על טלמרקטינג

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן