טלמרקטינג שמניב תוצאות

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

שירות זה הנו שירות המבוסס על הגדלת הסיכוי שיימכר מוצר מסוים עבור הלקוח. על מנת להגדיל לכם את הסיכוי שזה יקרה, מבצע שירות הטלמרקטינג 2 פעולות בסיסיות:

  1. הוא ממלא סקר דעת קהל על המוצרים כדי לדעת אלו מוצרים מעוניין כל לקוח לקבל, תוך אפיון סוגו של הלקוח, ויצירת דימוי תמונה לכל מוצר, שיאפשר לכם מראש לפנות לאוכלוסיות המתאימות לו, ואשר קיים סיכוי גבוה שהם ירצו לרכוש אותו.
  2. הוא מוכר את המוצרים בפועל לאותן אוכלוסיות באמצעות שיחות יוצאות.

קיימים סוגי טלמרקטינג שאינם עוסקים במכירה, אלא במילוי סקרי דעת קהל נטו, אבל שירות זה אינו המקורי הטלמרקטינג כפי שנוצר במקור: הרעיון נולד כשהיה צורך לתת מענה עסקי ללקוחות המשווקים שירותים ומוצרים. כיום גם בתחומי צרכנות, אקטואליה והוואי ציבורי משתמשים בטלמרקטינג לצורכי עריכת מחקרים שונים או פרסום גילוי דעת עיתונאי אשר סקר מקדים נדרש לגביו.

מה מאפשר לכם טלמרקטינג?

לדעת, באמצעות סקרים, מה חושב הציבור על המוצרים שלכם, ומהי רמת הפופולריות שלהם בשווקים נרחבים ברחבי הארץ. הטלמרקטינג הוא מעין הליך טרום עסקי אשר נועד לסייע לכם למפות אוכלוסיות הזקוקות למוצרים שלכם. באמצעות טלמרקטינג, גם אתם תוכלו לדעת כיצד למכור ולשווק את המוצרים, במקום להתפזר, לא להצליח למכור ולהתפלא למה כל פעם מחדש אתם לא זוכים לתוצאות שקיוויתם לזכות בהן. חכמים מאתנו כבר אמרו “אנשים לא יכולים לעשות את אותה פעולה ולקוות לתוצאה שונה”. כדי למנוע תוצאה שלילית, נדרש טלמרקטינג לביצוע מחקר מקדים על הביקוש למוצרים ולשירותים שלכם.

טלמרקטינג – כיצד מומלץ להתחיל ומה כדאי יהיה להוסיף לשירות?

מומלץ להתחיל במספר מצומצם של מוצרים שאתם סבורים שהם יהיו הפופולריים ביותר, ומומלץ להתחיל בכמה שיותר אזורים וחתכי אוכלוסייה שונים כדי למפות באופן מזורז למי אותם מוצרים ספציפיים מתאימים. במקביל, מומלץ להפעיל שירות שנקרא “טלמיטינג” המאפשר מתן מידע ללקוח – שאינו מהווה משהו בעל שווי כספי, כלכלי או בעל ערך, אבל כן נותן לו איזשהו כיוון לקראת כניסתו לשירות או למוצר שלכם. בדרך זו, אתם יוצרים ציפיות בריאות ללקוח ולא מכניסים אותו להפתעה מיותרת.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן