טיוב נכון של נתונים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כמה פעמים חברות בניית אתרים בנו לכם חנות וירטואלית המבוססת על טבלת מוצרים ענקית, עם טעויות בנתוני המוצרים? בכמה מקרים הכינו לכם רשימה של עובדי החברה או התאגיד, עם טעויות של המזכירות או הקלדנית? מעוניינים שזה לא יקרה יותר? פנו לשירות טיוב נתונים . השירות הזה מונע בדיוק “שריפות” מעין אלו, ומקדיש את כל כולו לנתוני החברות. השירות עובר על טבלאות ענק של 1,000 שורות ויותר, ממפה טעויות, מוודא שאכן מדובר בטעויות, ומתקן אותן במקום. כששירות טיוב נתונים עובד לצד החברה שלכם, כל מאגר מידע שתצרו יהיה חף מטעויות.

לעתים, הטעויות יכולות להשפיע לרעה על קבלת ההחלטות שלכם

תארו לעצמכם שכחברה אתם חוסכים לקניית מוצר חדש שישדרג את הפעילות בעסק, אך בקופה הרושמת של העסק כתוב שאתם בחובות או שאין לכם בכלל כסף, אך אתם מגלים שהעובר ושב של החברה ביתרת זכות ענקית, וזאת לאחר שחשתם שבחודשים האחרונים הפעילות הייתה ממש טובה? בסיכוי גדול למדי, הטעות נבעה מהקופה הרושמת. אם הקופה הרושמת דיווחה על מינוס אתם עדיין עובדים באופן מוגבר כדי לחסוך, בשעה שאם הייתם יודעים בזמן אמת את מצבכם הכספי יכולתם מזמן לממש את ההשקעה עליה בניתם.

כשאתם חברה, או אפילו עסק זעיר שצבר שם טוב, עבודה עם שירות טיוב נתונים היא כמעט הכרח

טעות ברישום התלמיד ברשימת התלמידים של בית הספר הפרטי שהקמתם, טעות הקלדה בציון שקיבל, טעות בדיווח על מצבו הכלכלי של העסק – כל אלו משפיעים לרעה על הפעילות העסקית, והם יכולים לקרות במחי הקלדה מרושלת. תנו למזכירים ולמזכירות שלכם להמשיך לטעות, פשוט כי זו תכונה אנושית, אך תנו לנו לגבות אותם, לתפוס את הטעות בזמן אמת ולמנוע את פרסומה ברשות הרבים.

עם טיוב נכון של נתונים העסק עובד כמו שעון שווייצרי

בכל רשימה או מאגר מידע שתכינו במסד נתונים לא יהיו טעויות, ה- GROUP POLICIES והטבלאות שייבנו במסד הנתונים ייבנו רק על פי ההרשאות שמתכנן מאגר המידע שלכם בנה, וכמובן שהתוכן של הרשימות יהיה תמיד מדויק וחף מכל טעות.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן