כמה עולה טיוב נתונים לעסקים?

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

עבודת טיוב נתונים לעסקים הינה עבודה אשר יכולה להשפיע רבות על העסק שלכם ולאפשר לכם לנהל אותו בצורה הרבה יותר מקצועית והרבה יותר טובה. טיוב נתונים לעסקים הוא למעשה תהליך בו עוברים באופן מדוקדק על מסד הנתונים של העסק ומתקנים כל שגיאה שיש בו וכל נתון שאינו נכון או חסר, מה שיאפשר לעסק לעשות שימוש נכון וטוב יותר במערכת המידע שלו.

כיום, בעולם בו רוב רובם של העסקים מתבססים על מערכות מידע ומסדי נתונים בכדי לנהל את העסק בצורה נכונה ובכדי לשווק את השירותים שלהם באופן יעיל, טיוב נתונים לעסקים הינו דבר חשוב ונצרך מאוד שאין לוותר עליו, ולא משנה מהי העלות שלו.

על מה נקבעת הצעת המחיר?
אין מחיר קבוע לשירות טיוב נתונים לעסקים, הכל תלוי בנתונים של העסק שלכם. כמובן, עסק קטן בתחילת הדרך עם מסד נתונים המכיל כמה עשרות נתונים בלבד לא יקבל הצעת מחיר דומה לזו של ארגון גדול בעל מסד נתונים הכולל אלפים, ואפילו עשרות אלפים נתונים שונים.
לכן, לפני שתקבלו הצעת מחיר לביצוע טיוב נתונים לעסקים החברה המעניקה את השירותים הללו תבחן כמה דברים חשובים:

• גודל העסק שלכם וגודל מסד הנתונים שלכם.
• הטיוב הנדרש – האם מדובר בטיוב פשוט הכולל הוספה של כתובת מעודכנת לכל שם ומספר טלפון או דואר אלקטרוני, או טיוב מלא הכולל סינון שמות כפולים, דירוג לקוחות, ניהול פרטי חיובים שונים ועוד. כמובן, ככל שנדרש לבצע עבודה רבה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.
• לוחות הזמנים – אם אתם לחוצים לקבל את המסד המטויב בתוך ימים בודדים, ייתכן והחברה תצטרך להעמיד לשם כך צוות מקצועי גדול ולכן המחיר יגדל בהתאם.

לכן, לפני שאתם מקבלים הצעת מחיר לביצוע טיוב נתונים לעסקים העבירו לחברה את הנתונים המדויקים שלכם כך שהיא תוכל להעניק לכם הצעת מחיר מתאימה ותאפשר לכם לבצע את הטיוב מבלי להוציא על כך סכומי כסף גדולים מאוד שאינם תואמים את כמות העבודה וסוג העבודה הנדרש לביצוע בעסק שלכם.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן