טיוב נתונים לעסקים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כמה פעמים טעתה המזכירה בהקלדת מספר הטלפון של עובד, בדיווח על מצבו של מועמד חדש שבדרך להיקלט לעבודה, בדיווח על עובד שפוטר – כמי שעדיין מועסק אצלכם, ועוד? כמה פעמים נעשו טעויות הקלדה בדבר מצבכם הכספי בחברה, או אפילו טעויות גסות בדבר דיווח על מינו של העובד/ת בתלושי השכר? טעויות כאלו, פשוטות ככל שיקרו, מסבות לכם נזק רב לא רק ברמה התדמיתית אלא גם ברמה הכלכלית. תלוש משכורת נקבי במקום זכרי מדווח למס הכנסה, והוא מחייב אתכם לשלם לה כפול מאשר לעובד, בשל כל המגבלות הגופניות הצפויות לה כמו היריון, למשל. הימנעו מהטעויות הללו על ידי פנייה לשירות טיוב נתונים לעסקים: השירות היחיד שלוקח ברצינות את הנתונים שלכם, ומעדכן אותם בזמן אמת כך שייוותרו ללא טעות.

סוגי טעויות ברישום נתונים במסדי נתונים של עסקים

טעות ראשיתית – טעות שמראש הוקלדה לא נכון על ידי המזכיר, הקלדן או המזכירות במשרד. לדוגמה: רישום עובד בשם רוני כנקבה, על אף שמדובר בזכר.

טעות עדכונית – טעות הנוגעת לסטטוס של עובד, מוצר או כל נושא אחר ששונה ביחס לעבר. לדוגמה: רישום המנהל רוני כעובד פשוט בשדה ‘בעלי תפקידים’ אף על פי שמונה למנהל מחלקה.

טעות תכנותית – שיוך טבלה, או GROUP POLICY לטבלה או GROUP POLICY אחרות שאינן מתאימות: נעשתה שגיאת קוד ב- SQL או בכל מסד נתונים אחר, אשר שיבשה את מאגר המידע כולו. לדוגמה: רשימת העובדים הוזנה לטבלת WORKERS ורשימת הכתובות בהן הם גרים הוזנה לרשימת ADDRESSES. רשימה נפרדת שנקראת STORAGE מפרטת מהו המלאי בחברה. במקום לשייך את טבלת WORKERS ל- ADDRESSES, שייך המתכנת את WORKERS ל- STORAGE ובכך יצר GROUP POLICY לא עניינית בין 2 טבלאות לא קשורות ובלתי תלויות אחת בשנייה.

הימנעות מסוגי טעויות שיעלו לכם כסף – רק עם טיוב נתונים לעסקים

כששירות כמו טיוב נתונים לעסקים הוא חלק מהשגרה שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ייעשה ללא חת, ותקומו לבוקר חדש בו אין יותר טעויות בטבלאות העסקיות שלכם – החל מטבלת האקסל הפשוטה ועד לטבלאות של מסדי נתוני SQL מתקדמים המאוחסנים על שרתים.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן