מדוע לחכות לפגישה בפועל ולא לבצע מכירה בטלפון?

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

להאמין במכירה שלך

השיווק המתמקד בטלפון אינו משאיר הרבה מקום לאמון בכל הנוגע ללקוח שלא יחזור, לקוח שיתחרט ויפחית מערך המכירה וכדומה. מדובר בהכנה לפגישה, שנותנת הרבה אמון בלקוח, והלקוח, מצידו, נותן בתמורה את האמון בבעל העסק המוכר לו. בדרך זו של אמון הדדי, המכירה יכולה להיות הרבה יותר נוחה ונעימה לכולם. אם המכירה נוחה, אזי היא בעלת ערך גבוה יותר, יותר מאשר תמורתה החומרית, הלוא כן?

טלמיטינג מאפשר לך להנות מאמון הלקוחות

בעל עסק שמציע טלמיטינג ולא טלמרקטינג, מבטיח ללקוחותיו שהוא סומך על עצמו הרבה יותר, ועל המוצר שלו כפועל יוצא מזה. המוצר או השירות שבעל העסק מציע, הוא מה שהוא מאמין שימכור בסופו של דבר, ולא שיטת שיווק אגריסיבית, כמו טלמרקטינג טוב ומשופשף של אנשי מקצוע המוכשרים לכך במשך שנים רבות ותעלולים אינספור.

האם ניתן להחליף סופית טלמיטינג בטלמרקטינג?

בודאי שלטלמרקטינג יש את ההצדקה שלו, ובטח שבתחומים מסוימים, אין לו תחליף, גם לטובת בעל העסק וגם לטובת הלקוח עצמו. אך אכן, בשנים האחרונות אנו יכולים לראות שטלמיטינג עשוי להחליף את הטלמרקטינג הישן והטוב, ולאפשר לו חלופה הולמת, בריאה והגונה, שתיתן בסופו של דבר את המוצר האמיתי שכולם נכספים לו מכל – צריכה בתנועה, קרי מכירה בפועל של שירות או מוצר מסוים.

מה אפשר לסגור במכירה שהחלה משיחת טלפון?

מכירה קלה יותר

שיחת הטלפון של שירות טלמיטינג מאפשרת הן ללקוח והן לבעל העסק, להתכונן לפגישה שקבעו לשם מכירת המוצר, מבעוד מועד. בהכרח, המכירה לבסוף, אם תתבצע, תהיה יותר קלה לשני הצדדים. צדו של הלקוח שחקר וראה במה מדובר ומה הוא עתיד לרכוש, ומתחיל להדהד זאת בעולמו, ומהצד השני, בעל העסק, שיודע כי הלקוח קנה את מה שהתכוון לקנות בסופו של דבר, מבלי לדחוף לו דברים בשם תרבות הצריכה.

מכירה מתחילה בטלפון עשויה להיגמר במהירות רבה יותר

הזמן שעובר בין השיחה הטלפונית של שירות טלמיטינג, ובין הפגישה העסקית, בה מתבצעת המכירה בסופו של דבר, מאפשרת לשני הצדדים לחקור בדיוק מה הם עושים. לפיכך, ברגע ששני הצדדים יגיעו לשלב הפגישה וינהלו משא ומתן עסקי, הוא עשוי להניב פירות מהר מכפי שכל מכירה אחרת מתנהלת.

שיחת טלפון אינה המכירה האמיתית

שיחת טלפון אינה המכירה האמיתית. בשיחת טלפון זו ניתן לקבוע פגישה ולנדב את מירב הפרטים שיוכלו לעזור ללקוח להבין טוב יותר במה מדובר, אך מראש, המוצר או השירות הספציפיים האלו, עתידים להימכר בפגישה עסקית. עם זאת, בשיחת הטלפון גלומה האפשרות הראשונית לנתב את המכירה ללקוח, וחשוב לזכור את זה כשמגיעים אל טלמיטינג ושואלי את השאלה המהותית, האם יש בזה משמעות. כפי שתיווכחו בודאי לראות שכן.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן