מוקד טלמיטינג לעסקים וחברות

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מוקד טלמיטינג לעסקים וחברות – כך תסתייעו במקצוענים לפני המכירה הבאה

מדוע מוקד טלמיטינג הוא הפתרון שלכם לבעיות שיווק ומכירות, וגם אם לא התגלו בעיות, ואתם מוכרים את המוצרים שלכם באופן תקין, מוטב להטיל את משימת הטלמיטינג על מוקד מקצועי? ראשית כל, נסביר מהו טלמיטינג.בעברית הוא נקרא “תיאום פגישות למכירה”, אבל זה לא מסתכם רק בתיאום של מזכירות. זה מתחיל בשיווק המוצר ובנחיצותו ללקוח אליו מתקשרים. המוקדנים שלנו מטעם מוקד תיאום פגישות ילמדו את המוצרים שלנו וידקלמו את כל היתרונות שלהם כלפי הלקוחות, שיחשבו מצדם שמדובר באיש יחסי ציבור מבין עניין שבא לפתוח להם את האור במערה. התוצאה, שילמתם על שירות שיווקי וזכיתם לשירות שנראה כמו יח”צ, ובכך העלתם את האמינות שלכם בעיניו של הלקוח (שבצדק חושב שרק אדם שיש לו יח”צ ולא שיווק, הוא האדם המקצועי).

תיאום פגישות למכירה יעשה באופן מקצועי מול היומנים

אנו נעבוד עם היומנים של כל משווק ומשווקת בחברה שלכם ונקבע את לוח הזמנים למכירות בהתאם להם ובתיאום עמם. אנו נעבוד באופן מקצועי בלבד. מאחורינו, שנות ניסיון רבות המאפשרות לנו לעזור לכם באמת ובתמים. בין אם אתם שוחים במכירות ובין אם המכירות קשות לכם, מוטב לפנות תמיד אל מוקד טלמיטינג ולהרוויח שירות תיאום פגישות למכירה בסיכוי גבוה.

המוקד נעזר בחטיבת מחקר מנוסה

באמצעותה הוא יודע בדיוק איזו אוכלוסייה בכלל תבקש את המוצרים והשירותים שאתה מספק, ובתוכם – למה יהיה הכי הרבה ביקוש. אנו נדע להלביש בשיחות שלנו כל אייטם או שירות שלכם על פי רצונו של הלקוח ומה שמתאים לו בהתאם למה שהוא הביע בטלפון מולנו.

שיחות יעילות – האדם אליו התקשרנו יירתם בפרק זמן מהיר

על אף כי לעתים ישנם ניתוקים מהאנשים שהתקשרנו אליהם, בחלק ניכר של המקרים שיחות שלנו מובילות לפגישות. הדבר מתאפשר בזכות ניסיון אדיר שסוחבים אתם מיטב המוקדנים שלנו. חלקם עבדו בעברם כאנשי מכירות ולכן הם בקיאים במגוון תחומים ויכולים להשתמש ביכולת השכנוע המכירתית כדי להשיג לכם הישגים. השיחות האיכותיות באמת, למי שמסתקרן, הן דווקא השיחות הקצרות בהן נמסר ידע איכותי והלקוח יודע בדיוק האם הוא צריך או לא צריך את מה שמוצע לו. בשונה מכך, שיחות ארוכות יעלו לא מעט פעמים חרס, אף על פי שהיו לנו מעט הצלחות עקב שיחות ארוכות שהוצאנו.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן