תיאום פגישות למכירה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות למכירה על ידי מומחי מוקד טלמיטינג

לבית עסק משגשג דרוש מוקד שידבר בשמו ויציע ללקוחות שירותי טרום מכירה. נשמע דמיוני, לא? ובכן זו לגמרי המציאות. מוקד תיאום פגישות למכירה מאפשר לכם להירשם לשירות בו הוא אחראי להציג ללקוח את היתרונות שלו אם יקנה את המוצר או השירות שלכם. עקב כך, תיקבע לכם פגישה עם אותו לקוח פוטנציאלי, בה ישנו סיכוי רב מאד שהוא יסכים לצרוך זאת.

טיוב נתונים

בשירות טיוב נתונים הכל מתחיל, למעשה. מדובר בשירות בו המוקד יודע באלו נושאים להתמקד בתוך סל המכירות שלך. הוא יודע גם למי לפנות באוכלוסייה, ואת מי זה לא היה מעניין. מי שמבצע שירות טיוב נתונים הוא חטיבת המחקר, אשר מוסרת את המידע לעובדי מוקד טלמיטינג על מנת שידעו אלו סוגי מוצרים ושירותים לשווק לאנשים אליהם הם מתקשרים.

מוקד טלמיטינג

עושה דברהּ ל חטיבת המחקר שהוציאה נתונים אמפיריים על המוצרים וביקושם בקרב לקוחות שונים. מוקד טלמיטינג מתקשר לטיפוסים של אותם לקוחות וממליץ להם על המצר או השירות שלכם. השתכנע האדם אליו התקשרנו? עברנו לשלב הבא.

תיאום פגישות למכירה

בתיאום פגישות למכירה נכנס לישורת שלו השלב האחרון בהליך זה. האדם אליו התקשרנו יודע שהוא זקוק למוצר, ונשאר לו רק לפגוש אתכם ולקבלו. תיאום פגישות למכירה נעשה רק לאחר שבחנו וראינו מעל כל ספק סביר שהאדם שמולנו אכן זקוק למוצר שלכם, ולא מן השפה לחוץ. אם מדובר במתקשר שבמקרה התחלתם לנסות למכור לו את המוצרים והשירותים שלכם, ניתן להמשיך מהנקודה שאתם נתקעתם ובסוף לערוך תיאום פגישות למשווקים שהחלו לדבר איתו בעבר.

במבחן התוצאה – שירות תיאום פגישות למכירה מעלה את סיכוייכם למכור!

מי שנרשם לשירות מוקד טלמיטינג חיצוני מגביר את סיכוייו למכור מוצרים. עבודה בשיטה זו מצריכה מסירת טקסטים מכירתיים מדויקים מכם לחברה, וכן לימוד שלנו כחברה את המוצרים שלכם על מנת שנוכל לארגן לכם פגישות טרום מכירה לגביהם. בתי עסק בהם המכירות לא זרמו כמו שצריך נעשים כיום בתי עסק משגשגים הודות לשירות טלמיטינג המתבסס על טיוב נתונים, עריכת שיחת טלמרקטינג משכנעת, ולבסוף תיאום פגישות למכירה בהתאם לסוג המוצרים או השירותים שהאיש שהתקשרנו אליו חפץ.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן