כל הדרכים לשמירת קשר עם הלקוח

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

הרבה יותר קשה למכור מוצר או שירות ללקוח חדש מאשר ללקוח קיים, על כך מסכימים כולם, כך שההמלצה החד משמעית של אנשי המקצוע בתחום השיווק היא לטפח את הקשר עם הלקוחות באופן שוטף.

ישנן מגוון דרכים לשמור את העסק בתודעתם ובליבם של הלקוחות הקיימים: ניוזלטרים תקופתיים, שיגור ברכות ליום ההולדת (כשמתנה קטנה תוסיף המון), מבצעים מותאמים אישית לכל לקוח ולקוח, הטבות מתחלפות לחברי מועדון, הודעות על השקתם של מוצרים או שירותים חדשים (עם אופציה של בונוס ייחודי ללקוחות ותיקים) – וגם תלונה של לקוח היא הזדמנות להזכיר לו את איכות השירות ולחזק את הנאמנות שלו כלפי העסק.

האופציה הפשוטה והזולה: מיילים ו-SMS-ים

הדרך הקלה והפשוטה לשמור על קשר עם לקוחות היא באמצעות מערכות ממוחשבות לשיגור מיילים ו-SMS-ים.

מערכת שכזו מאפשרת לשלוח במהירות, ולמספר רב של אנשים, ניוזלטרים, הודעות על מבצעים וכו’, וכן לשגר אוטומטית ברכת יום הולדת ללקוחות הרלוונטיים במטרה להזכיר להם את קיומו של העסק.

החיסרון העיקרי של אופציה זו הוא תשומת הלב המעטה יחסית שהיא מושכת, שהרי כולנו מוצפים במיילים ו-SMS-ים, ובמקרים רבים אפילו לא מתפנים לעיין בהם כראוי – כך שכדאי מאוד גם לפנות טלפונית אל הלקוחות הקיימים ולהעניק להם יחס אישי באמת.

יחס אישי ללקוחות ותיקים

השקת מוצר/שירות חדש ויציאה במבצע אטרקטיבי כרוכות בעלות בלתי מבוטלת, ועל מנת להפוך אותן לרווחיות כדאי לוודא שכל הלקוחות הקיימים מיודעים על כך ומודעים להזדמנות שניתנת להם. הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא באמצעות שיחות טלפון יזומות אל מי שכבר מכיר את העסק ואת מעלותיו.

לשיחות שכאלה רווח כפול ואף משולש: ראשית, הלקוח מקבל תזכורת לקיומו של העסק; שנית, הפנייה האישית, ובמיוחד אם היא מלווה בהטבה ייחודית ללקוחות ותיקים, משדרגת עוד יותר את תדמית העסק ומגדילה את הסיכוי כי הלקוח ימשיך לרכוש ממנו מוצרים/שירותים; ושלישית, ישנה סבירות גבוהה כי השיחה הספציפית תסתיים ברכישה.

ביצוע שיחות אלה באמצעות חברה המתמחה בכך ובעלת ניסיון עשיר במכירות טלפוניות, על סמך תסריטים שנבנים במשותף עם אנשי העסק, תבטיח הצלחה מקסימלית ולקוחות שלא בורחים מהעסק אלא שבים אליו שוב ושוב.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן