טלמיטינג למשרדי יחסי ציבור

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

שירות טלמיטינג של WECALL שירותי קול סנטר, לתיאום פגישות לבעלי עסקים, מנהלים ואנשי מכירות מאפשר להם להתרכז בהכנה יסודית לקראת הפגישה בלי לטרוח על תיאומים לקיומה. החברה מזמנת לבכירים בארגונים שונים לקיים מספר רב של פגישות עסקיות ובכך לשפר באופן משמעותי את הסיכוי לשפר את התוצאות העסקיות לאחר חתימה על חוזים חדשים ולהגדיל את מספר הלקוחות.

שירותי טלמיטינג יעילים וחסכוניים לחברה  

לקוחותינו משלמים רק עבור פגישות שהתקיימו בפועל. על מנת למקסם את הפוטנציאל העסקי הרב הגלום בשיטה זו נציג החברה נפגש אתכם ללימוד, לאפיון ולהגדרת המוצר או השירות, בחינת היתרונות היחסיים שבו, אפיון ופילוח של קהל יעד לאיתור לקוחות פוטנציאליים. הלקוח המזמין את השירות קובע את “גבולות הגזרה” – לכמה פגישות שבועיות הוא יכול להתחייב, מיקום ושעות מועדפים לקיומן ועוד. לאחר מכן נבנה תסריט שיחה שבה מכין המשרה מתווה לשיחה אפקטיבית עם לקוח פוטנציאלי חדש.

איך משרדים של יחסי ציבור דגים לקוחות חדשים?

משרדים של יחסי ציבור זקוקים כל העת ללקוחות חדשים. כאשר מדובר במשרד יחסי ציבור, יש חשיבות רבה לפגישה עסקית מובנית עם לקוח פוטנציאלי, על מנת להציג באופן הטוב ביותר את היתרונות ואת התועלות העשויות לצמוח לו אם וכאשר ייוצג על ידי משרד יחסי ציבור.  

טלמיטינג למשרדי יחסי ציבור
טלמיטינג למשרדי יחסי ציבור

בניית תסריט שיחה מהווה ערובה לקיומה של שיחה אפקטיבית, אשר תהיה לה שורה תחתונה ברורה. תסריט השיחה מבוסס על הדברים החשובים והמהותיים בפגישה מסוג זה: הצגת המוצר או השירות ואפיונם, הדגשת היתרונות והתועלת הגלומה בהם ללקוח (הצרכן), הנחה או הטבה – גם אם מוגבלת בזמן- על מנת לפתות ולשכנע אותו להיהפך מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים, “שבירת” המחסומים וההתנגדויות שלו, שכנועו בכדאיות ובתועלת של השירות שלנו וקריאה בהירה שתניע לפעולה.

לאחר השלמת התסריט מתקיימות שיחות ניסיוניות וניתוח תוצאותיהן, אשר על פיהן מתבצעים שינויים, התאמות וכיוון כלים. כאן ועכשיו יוצאים לדרך ומקבלים דוחות עדכון שוטפים הכוללים מידע על מספר השיחות, אפיונים של קהל היעד ומידע חשוב נוסף העשוי לייעל ולשכלל את השימוש בשיחות העסקיות.

חברת WECALL מזמינה אותך להצטרף לחוג לקוחותינו וליצור איתנו קשר עוד היום לקביעת פגישה!
לפרטים חייג 073-7583570 או מלא את פרטיך בטופס יצירת קשר ונחזור אליך במהרה. 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן