מכירות בטלפון – עושים את זה נכון

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

שיחות מכירה צריכות להתבצע בצורה נכונה משום שהן מתבצעות ללא הבעות פנים, ללא הכרות מוקדמת ומטרתן – כשמן, היא למכור מוצר או שירות.

משום שכולנו מוקפים במדיות פרסומיות ונראה כי בכל רגע נתון מנסים למכור לנו שירות כלשהו, הפך תהליך המכירה למורכב. בכדי לבצע את שיחת המכירה בצורה נכונה, יש לפנות אל הלקוח בטון נעים ומכבד אשר יצור אמינות ולספק את כל המידע אשר קשור למכירה, כמו למשל – זמינות המוצר, אחריות החברה, אפשרות לקבל משלוח ועוד.

להחזיק את המושכות

שיחת טלפון יזומה לגיוס לקוחות, תסייע לבצע תיאום פגישות, אך יש לפעול בצורה חכמה. חשוב להוביל את השיחה ולהיות הצד השואל את מרבית השאלות – בצורה זו, יהיה ניתן להציע ללקוח את השירות או המוצר אשר עונים על צרכיו. יצירת תסריט שיחה חכם ומדויק אשר יוצר עניין, תגדיל את סיכויי המכירה.

תסריט שיחה טוב עשוי להיפתח בשאלה לשלומו של הלקוח – סביר להניח שפתיחה כמו – “היי שלמה, איך אתה מרגיש ?” תהיה עדיפה על פתיחה כמו –”שלום. רציתי לעניין אותך..” . כמו כן, יש להיות בקיא בחומר ולספק את כל התשובות לשאלות הלקוח.

חשוב מאוד להתמקד בצרכים של הלקוח ולא לדחוף מוצרים או שירותים שאינו צריך. באמצעות יצירת כימיה עם הלקוח, שיתופו והתאמת השרות עבור צרכיו, יהיה ניתן למנוע התנגדויות ולהצליח לצור לקוחות פוטנציאלים רבים.

התחילו לשפר את העסק עוד היום עם WECALL

באמצעות חברת WECALL אשר עוסקת בתחום הטלמיטינג, יוכל העסק שלכם להצליח ולהגדיל את המחזורים השנתיים יותר מבעבר!

צוות החברה המקצועי עבר הדרכה מקיפה אשר מסייעת לו להכיר את העסק שלכם. הצוות ידאג לתחום המכירות, יעניק שירות אמין, יעבוד בשקיפות מלאה (שיחות העובדים מוקלטות לצורך שיפור השירות), יסייע לשיפור העסק ויאפשר לכם להתפנות לניהול העסק. כמו כן, תגבה החברה תשלום רק עבור פגישות שנקבעו.

אם אתם מעוניינים ליהנות משקט, להתרכז בעבודתכם, לקבל שירות מקצועי, יעיל ולחסוך כספים, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון: 073-279-3311 או למלא את טופס יצירת הקשר ונציגי החברה יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן