תיאום פגישות למכירה לבתי עסק בהיקפים שונים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מאז ומתמיד בתי עסק חיפשו להתרחב, וזה מתבטא בהמון מובנים: הגדלת המשרד, העסקת עוד עובדים, בניית יותר עמדות שירות, או פשוט רישום פרוצדורלי אל מוקד טלמיטינג. תיאום פגישות למשווקים הוא הדובדבן שבקצפת הטלמיטינג והוא נעשה רק לאחר שמי שתיאמנו לכם עמו הבין עד הסוף את המוצר או השירות שלכם, וכל מה שנשאר לכם הוא למכור לו את המוצר, כמעט ללא מאמץ מצדכם. סדר הפעולות בטלמיטינג הוא כדלקמן.

הנציג הראשון מתקשר ומבטיח שיחזרו למתקשר

מוקד טלמיטינג יתקשר לכמה מתעניינים פוטנציאליים וימליץ להם על השירות שלכם, תוך אמירה פסוקים מדויקים בלבד, שאתם אישרתם למוקד לומר. אנו ננסח זאת בפאן מכירתי-מרתק, שיגרום לאלו שאנו מתקשרים אליהם להתעניין באמת ובתמים במוצר, ולא מן השפה לחוץ.

אנו נחזור ללקוחות אליהם התקשרנו

הפעם מטרת השיחה היא לבצע תיאום פגישות למכירה. במסגרת שירות זה אתם מוצגים כמומחים גדולים מאד בתחום, ומתואמות לכם פגישות מכירה. יצוין כי הנציגים הללו, שחזרו ללקוח לאחר השיחה הקודמת, יהיו בקיאים יותר בחומר, על מנת שהלקוח ירגיש שנעשתה התקדמות, ואוטוטו הוא יקבל את מה שהוא ציפה לו יותר מכל. תיאום פגישות למשווקים ייעשה על ידנו תוך עדכונך המלא בתאריך ובשעה, וכך תוכל להפעיל נכוחה את העובדים ואנשי המכירות שלך כך שיתייצבו בפגישה ויפעלו למכירת המוצר או השירות.

מה לעשות בפגישת משווקים?

אנחנו כבר עשינו לכם את רוב העבודה. מומלץ להיצמד לתסריט השיחה שלנו, היא שיחת תיאום פגישות למשווקים. על פי תסריט זה – תבינו מה הלקוח רוצה, ומה אתם תצטרכו כדי לספק לו זאת. בפגישת משווקים היו ענייניים, והביאו עמכם רק עובד אשר הוכח כמקצוען ובעל ידע באותו תחום. חשוב למסור ללקוח מידע שירגיש לו ככזה שעוזר ותורם לו בתחום המדובר.

כיצד מוקד טלמיטינג השביח את המכירות בבתי עסק קודמים?

הוא תרם ליותר לקוחות בפועל PER מחזור, להאדרת שמכם בענף, וליידועכם כעוסקי בוטיק בו. כך, לא רק שזכיתם בלקוחות בפועל, אלא גם נעשתה כאן עבודת שיווק עבורכם ועבור בית העסק שלכם כבדרך אגב. שיווק זה צפוי להעלות עד מאד את רף הלקוחות שלכם.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן