תיאום פגישות למשווקים על ידי מוקד טלמיטינג מיומן

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מי שאמון על תיאום פגישות למכירה בארגון שלכם אמנם מתאמץ מאד להביא לכם לקוחות, אבל מי שעובר לשירות תיאום פגישות מקצועי זוכה גם לפגישות הללו בפועל, ומעל לכל – זוכה בסבירות גבוהה למכור את מוצריו ולספק את שירותיו. בשונה מחטיבת מכירות שאתם מעסיקים, שמתקשרת לחברות, ארגונים ופרטיים באופן שרירותי, תיאום פגישות למשווקים שהוא מקצועי מתבסס על חטיבת מחקר המנבא בקווים כלליים את אוכלוסיית היעד, ולאחר מכן נעשים בתוכה מחקרים מסועפים יותר, עד למציאת הקהל שלכם, עבורו ניתן ליישם תיאום פגישות למכירה. את כל אלו עושה מוקד טלמיטינג חיצוני לגמרי לבית העסק שלכם.

כיצד מתחילה שיחת מוקד טלמיטינג?

אנו מתקשרים ומציעים שירות שרק למומחה יש תשובה עליו, ובקרוב הוא ישוב למתקשרים, כך אנו מבטיחים להם. ישנם נושאים בהם אנו ניתן ייעוץ מידי על פי ההנחיות שתספקו לנו, וישנם שירותים בהם נסתפק באמרנו כי זהו שירות מומחים, ובקרוב תקבלו טלפון חזרה. האופן בו נגיד את זה, והידע שנפגין על המוצרים והשירותים יגרמו גם ללקוחות סגורים ומופנמים להיפתח ולהיות בעלי אמביציה אמתית לקנות את המוצרים שלכם.

בשיחה החוזרת, מוקד הטלמיטינג הוא ששב ללקוח

הפעם המטרה היא ליצור לכם תיאום פגישות למכירה: תיאום פגישות למשווקים אשר יבטיח פגישות מניבות, וכנראה עם מכירה בסופן. מוקד טלמיטינג ידאג לכך שהלקוחות הפוטנציאליים ייפגשו עמכם וירכשו את המוצרים והשירותים שלכם בסבירות גבוהה מאד. עובדתית, גם לקוחות שלבד העידו כי הם הסתדרו עם מכירות, טוענים שאלמלא ריבוי העמדות הטלפוניות במוקד לא היה נוצר כזה קהל. גם עם עוסקים בתחילת דרכם, שמתקשים למכור, אנו עובדים ומנחילים להם תוצאות מפתיעות ומרקיעות שחקים בענף המכירות.

מה מומלץ לעשות במסגרת פגישה למכירה?

יש לבוא עם החומר על המוצר או השירות שהודענו לך כי הועלה בשיחת תיאום פגישה למכירה. כמובן שחשוב לבוא עם העובדים ואנשי המכירות הבקיאים ביותר, שימסרו מידע מדויק אך ממוקד, ללא הרחבה במלל השיחה. כן חשוב לייצר מקרב, במובן זה שאתם מעניקים ללקוח את התחושה שאתם המענה שלו למוצר או לשירות שהוא מחפש לקנות, או לקחת בו חלק.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן