תיאום פגישות למכירה ע”י מוקד טלמיטינג מנוסה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות למכירה הוא אחד הנושאים החשובים שעל סדר היום העסקי שלכם. כיום יש המון בעלי מוצרים, יבואנים, בעלי שירותים, נותני שירותים – בכל תחום. התחרות עזה, ויש האומרים שהיא לא ממש הוגנת, כי אם בעל עסק מסוים מקושר יותר מהאחר הוא עלול להצליח גם אם הוא פחות מוכשר והפירמה שלו עובדת פחות טוב. בשביל זה אתם צריכים מישהו שידבר בשמכם, והמישהו הזה הוא טלפן מטעם מוקד טלמיטינג. במוצר שלכם יטפלו מספר טלפנים שיתבססו על תוצאות המחקר של חטיבת מחקר מנוסה. מטרתה היא לזהות את הלקוחות שלכם באמצעות אופטימיזציה או בעברית טיוב נתונים. זוהה קהל היעד? אנחנו מתחילים לעבוד.

תיאום פגישות למשווקים לקראת מכירה

זהו השלב העיקרי בעבודה שלנו. המטרה היא להשיג לכם כמה שיותר לקוחות שתוכלו לשוחח עמם ולמכור להם את המוצרים שלכם. תיאום פגישות למכירה היא משימתנו העיקרית ואנו עושים אותה על הצד הטוב ביותר האפשרי לכל בעל ובעלת עסק. המטרה היא לאפשר לכם למכור כמה שיותר אנשים בכמה שפחות זמן.

ביצוע המכירה לאחר התיאום – טיפים

  • תגיע לפגישה קר רוח. אל תראה שאתה נלהב, שדר שיש לך המון לקוחות, וזמנך קצר.
  • חשוב להגיע עם ידע על כל מוצר שביקש הלקוח. אל תגיע למצב שהוא שואל ואתה לא יודע.
  • אם אתה חושד שהולך להתגשם כזה תרחיש, תגיע למפגש בליווי עובד מומחה מטעמך.

ביצוע השלבים הללו יוביל לא רק להגשמת המכירה דה פקטו, אלא גם לנאמנות הלקוח בפועל לפרק זמן ארוך. הוא יראה שיש לו על מי לסמוך ויראה בכם כתובת בלעדית לידע והתייעצויות על המוצר, וכמובן לתמיכה ישירה.

יצירת קהל לקוחות חדש ונאמן

מוקד טלמיטינג המבצע תיאום פגישות למשווקים יוצר עבורך לא רק הזדמנות אלא גם קהל לקוחות חדש ונאמן. לקוחות שהגיעו לעסקים דרך טלמיטינג נשארים לרוב נאמנים ובעלי זיקה לעסק ממנו הם קונים. כאלו לקוחות אתה צריך תחתייך, ועל כן מומלץ מאד להירשם לטלמיטינג ולהכיר דרכנו לקוחות איכותיים ונאמנים לפרקי זמן ארוכים. בדרך זו, בית העסק שלך ייוותר יציב גם בתקופות רעות מבחינה כלכלית, אם יגיעו, בעתיד.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן