מוקד טלמיטינג לתיאום פגישות לפני מכירה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כאשר אתם מעוניינים לבצע תיאום פגישות לפני המכירה, אתם צריכים שמישהו אחר ידבר בשמכם ובשמו של המוצר שלכם. שירותי יחסי ציבור או שיווק עולים כסף, וכך גם מוקד טלמיטינג, אבל פחות. יחד עם זאת, התוצאה היא כמו של שירותי שיווק מקצועיים, ואף יכולה להגיע למעלה מכך. בשירותי שיווק מקצועיים, המשווק בונה לכם מודעה או פרסומת ושולח לחמו על פני המים, בהצטיידו בסינונים קלים שהוא מבצע באינטרנט דרך גוגל. כאן, אתם מקבלים שירות מחטיבת מחקר שכל העבודה שלה היא למצוא אוכלוסייה המתאימה למוצר או לשירות שאתם מוכרים. כמובן שזו לא עבודה פשטנית של מנוע חיפוש, אלא עבודה מושכלת ומדויקת המכווינה בדיוק למי שהמוצר מתאים לו. באמצעות טיוב נתונים החטיבה מגלה מי יקנה מכם את המוצר בסבירות גבוהה, ומתחילה להוציא אליו ואל שכמותו שיחות יוצאות במטרה שזה יוביל אל תיאום פגישות אתכם.

מוקד טלמיטינג מנוסה ומתוחכם

אצלנו, כל לקוח המשווק כל מוצר וכל שירות יוכל למצוא את קהל היעד שלו. אי אפשר אחרת. “כל עבודה מכבדת את בעליה” זה לא רק פתגם נימוסי, הוא באמת עובד. כך פועלת האנושות. אין עבודה שאין לה קהלי יעד. ההבדל בין מוקד טלמיטינג לפרסומאי/משווק הוא שהראשון מלומד והשני מהמר. הראשון יביא לכם תוצאות בטוחות, והשני אמנם יעשה סינון במנועי חיפוש, אבל עם סיכוי שאף אחד בכלל לא יענה למודעה שלכם.

ביצוע תיאום פגישות הלכה למעשה

תיאום פגישות שנעשה על ידנו יכלול רק שעות בהן דיווחת שאתה יכול להיפגש. אנו נדווח לך על התזמון שנקבע זמן מה מראש כדי לאפשר לך להתכונן לפגישה. אנו ממליצים להגיע לפגישה מונמכי ציפיות אבל עם כל הידע הנדרש על המוצר או השירות גם על מנת שלא ליפול במסיחים, וגם על מנת להציג ללקוח הפוטנציאלי שיש לו במי לבטוח. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם עוד לקוח מרוצה בסבירות מאד גבוהה, ועם סיכוי טוב שיישאר נאמן לכם לתקופה ארוכה. מכירות שנעשו דרך מוקד טלמיטינג לאחר תיאום פגישות הן המכירות הכי מוצלחות ברבים מבתי העסק אותם שירתנו, ועבורם טיפחנו חוג לקוחות קבוע המשורת על ידם עד עצם היום הזה.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן