תיאום פגישות למשווקים על ידי מוקד טלמיטינג מנוסה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל עסק הוא קידום מכירות. מוקד טלמיטינג לא מוכר שום מוצר אבל הוא עשוי לקדם מאד את המכירות בבית העסק שלך. כיצד מוקד טלמיטינג מקדם מכירות בבית העסק? מה הוא עושה שגורם למשלם לתת לכם צ’ק או להוציא כסף בכרטיס אשראי בשבילכם?

עובדי מוקד טלמיטינג מתנהגים כמו עובדייך בחברה לכל דבר ועניין

על כן, המחשבה תהיה שמדובר על חלק מהחברה ובכך יהיה עוד מאמץ מכירה בעסק. לחלופין, אנו יכולים להזדהות כמענה טלפוני. כך או כך, נפגין ידע אדיר במוצר ונגרום לאדם אליו התקשרנו לחשוב עליכם דברים חיוביים. אנו תמיד נציג אתכם באור הטוב ביותר, שיגרום לו להבין שיש מי שמקשיב לו ויכול לספק לו תמיכה בשירות או במוצר הנמכר.

תיאום פגישות למשווקים

אנו עורכים תיאום פגישות ספציפי לכל משווק ומשווקת. אנו נעמוד אתכם בקשר רציף, לברר מי החל למכור את המוצר מבין אסופת העובדים שלכם, ועל שמו נקבע פגישה במסגרת תיאום פגישות למשווקים. בזכותנו, כל צוותי המכירות בחלק נכבד מהחברות צלחו לפחות במכירה אחת, מה שהביא כמובן להגדלת המכירות העסק.

תיאום פגישות למכירה

מוקד טלמיטינג עורך גם תיאום פגישות למכירה. במסגרת זו, אנו נסגור לכם כקולקטיב (כחברה) כמה פגישות מכירה. בשונה משירות תיאום פגישות למשווקים, תיאום פגישות למכירה חל על כל עובד ועובדת בחברה. הרציונל הוא שאנחנו קובעים את הפגישות הללו, ואתם תוכלו לשלוח את איש המכירות המתאים לדעתכם.

מוקד טלמיטינג חוסך המון לעסק

עמדות הטלפון מאוישות תמיד לשירותך. בכך, תמיד יהיו אנשים שימכרו במקומך, ואתה תוכל לחזור לעיסוקייך האמתיים. את המכירות והטלמיטינג משאירים למוקדים המקצועיים, ולעצמכם תשאירו נתח דל של מכירות, אם בכלל. בית עסק שפועל כך פועל ללא הוצאות שיווק ופרסום עצמאיות וחוסך אלפי שקלים עליהן. לכן, אם גם אתם מעוניינים להצעיד כמה שלבים קדימה את המחזור הרווחי של העסק, טוב תעשו אם תפנו לשירות תיאום פגישות למכירה, שהוא מוקד טלמיטינג המספק שירותי טרום מכירה מתקדמים.

הודות לנו, לקוחות רבים דיווחו על הצלחה משמעותית במכירות בית העסק שלהם! חלקם מעידים כי לפני כן אחוז המכירות בעסק לא היה מהגבוהים.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן