מוקד שירות טלפוני לעסקים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מוקד שירות טלפוני

חלק ניכר מהפעילות העסקית בימינו לא מתבצע פנים אל פנים כפי שהיה בעבר בצורת מפגש אישי בין מוכרים לקונים, אלא באמצעות האינטרנט והטלפון. מוקד שירות טלפוני הוא אחד הכלים העומדים לשירות בעל עסק שאין ביכולתו לענות באופן שוטף לשיחות טלפון מצד לקוחות קיימים או מתעניינים בשירות או במוצר שהוא מציע, לא כל שכן ליזום שיחות אל לקוחות פוטנציאליים.

הבחירה להיעזר בשירותי מוקד טלפוני של WECALL,  מאפשרת לעובדי העסק להתמקד בפעילות שבה הם מתמחים ובמקביל מגדילה משמעותית את היקף המכירות ומשדרגת את רמת השירות ללקוחות. השירותים העיקריים אותם מציע מוקד שירות טלפוני WECALL הם טלמרקטינג, טלמיטינג ומענה אנושי בכל שעות היממה.

מענה אנושי

אל כל עסק נכנסות מדי יום שיחות טלפון רבות במהלך שעות הפעילות השוטפת וגם מחוצה לה. לקוח קיים שלא קיבל מענה טלפוני ישיר יתאכזב בדרך כלל מרמת השירות ויקבל את הרושם השלילי על מידת המקצועיות של העסק. ישנו אף סיכוי כי הוא לא יחזור לרכוש מוצרים או שירותים כלשהם לאור התקלה התקשורתית הזו.

לקוח פוטנציאלי, ברוב המקרים, לא יטרח להשאיר הודעה או לנסות שוב את מזלו מאוחר יותר אלא יתקשר מייד לאחד המתחרים. רשימות הטלפונים, הכתובות והמידע על עסקים מקבילים נמצאים ועומדים לרשותו 24 שעות ביממה הטלפון הסלולרי החכם או הרשת האינטרנט שבמחשב. אם כך מה הפיתרון? מענה אנושי, זמין ואדיב, באמצעות מוקד שירות טלפוני כמובן.

העובדה כי מדובר במענה אנושי מספקת למתקשר תחושה כי קיבל מענה לפנייתו, גם אם חלקי, והוא ימתין בסבלנות עד שאנשי העסק יוכלו לחזור אליו לשם טיפול מעמיק יותר. מענה אנושי שכזה ניתן להפעיל באופן קבוע, או בזמנים משתנים בהתאם לצרכים ספציפיים (כשאין מי שיענה לטלפון בעסק או כשנוצר עומס יתר של פניות, אחרי שעות הפעילות השוטפת וכו'), ובכל מקרה תסריט השיחה נבנה תוך שיתוף פעולה עם בעל העסק ובהתאמה מלאה לצרכיו ולסטנדרטים אותם הוא מבקש להנחיל בקרב נותני השירות ללקוחותיו.

טלמרקטינג

אופציה יקרת ערך נוספת שמציע מוקד שירות טלפוני היא טלמרקטינג, כלומר מכירת מוצרי העסק או שיווק השירותים שלו לקהל יעד מפולח וממוקד. אופציה זו חוסכת לבעל העסק לא רק זמן יקר ואנרגיות אלא גם את כל הוצאות השיווק להן היה נדרש אלמלא הטלמרקטינג, ומרחיבה משמעותית את מאגר הלקוחות.

טלמיטינג

טלמיטינג, בדומה לטלמרקטינג, מבצע עבור העסק חלק ניכר מהשיווק ובאופן אפקטיבי במיוחד. ההבדל הוא שבטלמיטינג לא מתבצעת מכירה אלא נקבעת פגישה – שבה יוכלו נציגי העסק להשלים בקלות יחסית את מה שאנשי מוקד השירות הטלפוני החלו בו: נטרול ההתנגדויות ושכנוע המתעניינים להפוך ללקוחות.

WeCall – שירותי טלמיטינג מקצועיים לקידום העסק שלך להצלחה!

הצטרפו גם אתם למשפחת WeCall ותוכלו ליהנות משפע שירותים בהתאמה אישית:

  • מענה אנושי טלפוני לעסקים
  • תיאום פגישות מכירה
  • שירותי טלמרקטינג
  • שימור ושדרוג לקוחות קיימים

WeCall שירותי טלמיטינג בטלפון מספר: 073-279-3311

מאמרים נוספים

עוגיית מזל

עוגיית המזל כבר שלך?

טלמיטינג – המסר שלך מתחבא בעוגיית מזל כבר בעבר המציאו הסינים את עוגיות המזל, שהן עוגיות פשוטות בצורה מסוימת מאוד, שכשהן נבצעות, מחכה בהן מסר

קרא/י עוד »
דילוג לתוכן