חברת טלמיטינג לתיאום פגישות מכירה בין המנוי ללקוח שלו

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אם גם אתם שואפים לכוון גבוה בעולם העסקים ולהגביר את ההזדמנויות למכור מוצרים ושירותים, טוב תעשו אם תיעזרו בחברת טלמיטינג. חברת טלמיטינג תוכל להגביר את היקף ההזדמנויות הממשיות למכירה. מטרת השירות אינה ביצוע המכירה באופן סופי. כתוצאה ממנו, הצרכן הפוטנציאלי מובא לתודעה כה גבוהה לגבי הזדקקותו למוצר או לשירות שלכם, עד כי בשיחה ב- 4 עיניים, המכירה תיפול לידכם כפרי בשל.

מהם היתרונות בשירות טלמיטינג?

  1. ביצוע שיחות בכל עת עם צרכנים פוטנציאליים. את הנעשה מאחורי הקלעים – לא תראו. אנו נקבל את המתקשרים כשהם נרגנים ומעוטי אמונה, ואתם תפגשו אותם כשהם הרבה יותר נחמדים ובעלי רצון אמתי לקנות מכם.
  2. פילוח נכון של הקהל. אנו פועלים מתוך אמונה שהקהל הספציפי עמו אנו מדברים זקוק למוצר או לשירות שלכם, ועל כן שום דבר לא נעשה באופן שרירותי. אדם שתדברו איתו הוא אדם שזקוק לכם ולמוצרים/שירותים שלכם.
  3. עבודה עם חטיבת מחקר: חטיבת המחקר תספק לנו מידע עדכני עבורכם על טבלת מחירים פוטנציאלית לתחום העיסוק שלכם ותסייע בפילוח נכון של אוכלוסיות אליהן נתקשר.

האם חברת טלמיטינג מספקת גם שירות טלמרקטינג?

זה תלוי מהו סל השירותים של החברה. כאן, בחברה זו, מסופקים גם שירותי טלמרקטינג. המשמעות היא שהלקוח נהנה משירות עזרה ישירה במכירה, החל מסקרי דעת מוצר שיסייעו לדעת מה למכור יותר ומה למכור פחות, ועד לסיוע ממשי במכירה, כולל בגביית פרטי האשראי מהלקוח המשלם עבורכם. במקביל לטלמרקטינג יפעל גם מוקד הזמנות אשר ייקח הזמנות מהקווים שלכם במשרד, במידה וייווצר עומס.

מדוע גם כאשר אין עומסים משתלם לכם לקחת חברת טלמיטינג מקצועית?

טלמיטינג מקצועי זה שיווק שנראה כמו יח”צ. הלקוח כלל לא יודע שהטלפן עובד בחברה שאתם משלמים לה כסף. הוא סבור שמדובר ביח”צ טהור וחינמי, כלומר שאתם טובים בתחומכם ולכן מגיע לכם יח”צ ולא שיווק בתשלום. זה נוטע בו את הדעה שניתן לסמוך עליכם, ומגביר מאד את תחושתו החיובית לגבי המוצרים והשירותים שלכם. בתוספת יכולת השכנוע בה אנו ניחנים, הסיכוי שלא תתבצע מכירה על ידכם בפגישת טלמיטינג אינו גבוה.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן