תיאום פגישות למשווקים באמצעות טלמיטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

אחת הפעולות החשובות ביותר בעולם המסחר היא לדאוג שמישהו אחר, ולא אתם, יבצע את ההכנה למכירה שלכם. כאשר אתם מנסים למכור, מטבע הדברים שתהיה גם הכנה, ואז ההתרגשות בשיאה, במתח עולה, והלקוח מסווג אתכם בתוך כמה רגעים כלא מקצועיים, ועל כן – המכירה שקעה לתהום הנשייה. כאשר שירות תיאום פגישות למשווקים כמו מוקד טלמיטינג מנוסה הוא שעושה עבורכם את ההכנה, הוא למעשה מבצע את החלק הקשה של שיח-המכירה. מעבר לעובדה שאצלנו יש אנשי מכירות מיומנים, גם אם לא כך היה הדבר, זה עדיין היה עדיף לכם מאשר למכור לבד. כאשר דמות בלתי תלויה, שלא עובדת אצלכם ולא קשורה לפעילות שלכם, מדברת בשמכם על המוצר, הביטחון והעוצמה בה נשמעים הדברים גורמים גם ללקוחות עם המון התנגדות לרצות להקשיב, ולקנות מכם בסבירות לא קטנה כשתיפגשו עמם.

תיאום פגישות למכירה – כיצד הדבר מתבצע?

בשונה ממוקדים אחרים, כאן יש טיוב נתונים, ולכן העבודה שלנו היא עבודה מושכלת המתבססת על חטיבת מחקר. חטיבת המחקר שלנו יודעת בדיוק מה עליה לעשות בשביל למצוא עבורכם את האוכלוסיה שתקנה מכם בסבירות גבוהה. החטיבה עובדת על בסיס סטטיסטיקה טהורה, ומאתרת עבורכם את הלקוחות. מוקד טלמיטינג יתקשר אליהם ויבצע תיאום פגישות למכירה עבורך. כל מה שתצטרך לעשות הוא להיפגש עם האדם אליו התקשרנו ולמכור לו את שרצית, ככל הנראה ללא התנגדות, ועם המון רצון טוב מצד הלקוח.

לקוחות מספרים

ישנם לקוחות שלא האמינו למשמע אזניהם לנוכח שיחות הטלפון שהם קיבלו. לקוחות שמזמן יצאו ממשחק המסחר בשל ריבוי מתחרים בענפי העיסוק שלהם מדווחים כי קיבלו שיחות טלפון ממנהלים וקובעי דבר בתחום שלהם, כאשר הם היו לקוחותיהם, ולא מעליהם! מדהים ככל שזה יהיה, כך בדיוק קרה כאשר מוקד טלמיטינג נכנס לפעולה, ושינה את מחשבתו של המתקשר לגביכם. תיאום פגישות למשווקים נעשה, ורובם הצליחו למכור את מה שביקשו למכור. לכן, מי שמעוניין לדעת כי תתבצע מכירה בעסק שלו על בסיס קבוע, טוב יעשה אם ידאג לשירות שיבצע תיאום פגישות למשווקים, כמו שירות הטלמיטינג שלנו.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן