ההבדל בין האופטימיזציה של גוגל לבין טיוב נתונים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

להצלחה יתרה של מציאת קהל לקוחותייך על ידי מוקד טלמיטינג

טיוב נתונים, ובאנגלית OPTIMIZATION היא שיטה בה פועלים מוקדי טלמיטינג. להפתעת רבים, השיטה הייתה נהוגה מאז ומעולם, אך דעך כוכבה עם עליית פייסבוק וגוגל עם השירותים הממומנים שהם מציעים. לקוחות רבים עדיין מאמינים ובצדק בשיטה של קידום ממומן בגוגל ומעדיפים אותה על האופטימיזציה הפשטנית יותר שעושים מנועי החיפוש.

ההבדל בין האופטימיזציה של גוגל לבין טיוב נתונים

בגוגל, אתם למעשה זורקים חכה לים בלי שאתם יודעים שתביאו תוצאה. אתם מבקשים מהמודעה להיכנס רק למנויים של בני 16-25 (למשל), בנים, שתחום התעניינותם הוא ספורט. אף אחד לא הבטיח שהנערים או הבחורים הללו יתקשרו אליכם או בכלל יכירו ביתרונו של העסק שלכם. באופטימיזציה שלנו אנחנו משתמשים בחטיבת מחקר שנותנת תשובה חד משמעית מי היא אוכלוסיית היעד שלכם, ובמקביל אנחנו מצ’פרים אתכם בעוד משהו: אנחנו נביא אליכם את הלקוחות! אנו נוציא אליהם שיחות יוצאות במטרה ליישם תיאום פגישות למכירה כמה שיותר פעמים.

מוקד טלמיטינג מבצע אופטימיזציה ראלית שתגרום למבול של מתעניינים חדשים

תיאום פגישות למכירה זה לא חלום אלא לגמרי המציאות. מוקד טלמיטינג הנעזר בחטיבת מחקר המיישמת טיוב נתונים הוא הכלי שלך להצלחה, הוא הפלטפורמה שלך להגעה לציבור שלם של לקוחות פוטנציאליים באמת, ולא פוטנציאליים ככתוב במסך המחשב כשאתם נרשמים לשירות ממומן של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות.

תיאום פגישות למכירה – ומה הלאה?

אם קבענו לך תיאום פגישות למכירה, אנו ממליצים לך להגיע אליהן COOL, לא לחוץ, לא לשדר שאין לך לקוחות גם אם זה נכון. ההיפך: תשדר שאתה מבוקש ושהלקוח עתיד לפספס את הרכבת אם לא ימהר לקבל החלטה. מה שחשוב ליישם הוא ידע פר אקסלנס על מוצר המכירה או השירות שאתה מציע. אם יש לך מישהו שיודע טוב את המוצר, שלח אותו למפגש מול הלקוח. אתה יכול להגיע למפגש בעצמך אבל רק לאחר שווידאת שכיסית את הידע על המוצר מכל הכיוונים, ואתה יכול להשיב לכל שאלה שהמתעניין ישאל אותך. השילוב של קרירות רוח והפגנת ידע על המוצר הוא שיביא לך, בסופו של יום, מכירה ויגרום ללקוח שלך להאמין בך ובדרכך לפרק זמן ארוך.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן