הליך שמגדיל לאין שיעור את הסיכוי לביצוע מכירה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כידוע, תיאום פגישות הוא אחד המהלכים הנדרשים לביצוע המכירה. אין כמו אדם אחר המדבר בשבחכם, ואשר זה נובע מחברה שתפקידהּ הוא לעודד מכירה, אז גדלים מאד הסיכויים להצלחתהּ בפועל. בחברתנו, שהיא כאמור מוקד טלמיטינג, יושבים נציגים מנוסים מאין כמוהם במכירות, והם יניעו כמה שיותר פרטים מאוכלוסיית היעד שלכם לרצות לקנות את המוצרים שלכם או לצרוך את השירותים שלכם. באמצעות מוקד הטלמיטינג שלנו ייעשו עבורכם הצעדים הבאים.

סינון מוקדם של פרטי אוכלוסיית היעד

הפעולה תיעשה על בסיס טיוב נתונים מטעם חטיבת המחקר שלנו. בסופו של יום ישנן אוכלוסיות שמעדיפות X וישנן אוכלוסיות שמעדיפות את ההפך, למשל Y. הדבר נכון בכל שטחי החיים שלנו, החל מטכנולוגיה ועד מוזיקה, החל מתוספי מזון ועד מוצרי מותג מיובאים. אנחנו נבדוק את פופולריות המוצר שלך ברבדי אוכלוסייה שונים, נבחן היכן המוצר או השירות שלך נדרש, היכן הוא לכל היותר פופולרי אך לא מחייב המציאות, והיכן הוא כלל לא מעניין את הציבור. בהתאם לתוצאות, אנו נתחיל להוציא טלפונים לאוכלוסיות היעד על מנת להניב לך כמה שיותר פגישות מכירה.

עבודה במונחים של המוצר או השירות: המשוחחים יחשבו שאנחנו אנשי מקצוע מטעמכם

אנו נשוחח עם המאזינים בשפה של השירות או המוצר, נדבר במונחים שאתם נוהגים לדבר בהם בעת שאתם נמצאים בעבודה, וכך נגדיל את הסמיכות של הלקוחות עלינו. הדבר יגרום להגדלת האמון בנו, שזה אומר שגם האמון שלכם יגדל מאד, מה שידרבן את המשוחחים לקבוע אתכם פגישות מכירה. באמצעות תיאום פגישות נקבע את המועדים השונים ונעביר לכם ברשימה מסודרת, או באמצעות דיווח טלפוני מטעם אחראי המשמרת או סגנו.

המכירות שלכם – ההצלחות שלנו

ולכן אנו נעשה את כל המאמצים שתמכרו כמה שיותר. טיוב נתונים אפקטיבי על ידי מוקד טלמיטינג הוא תנאי הכרחי אך לא מספיק להצלחת המהלך, אך בטלמיטינג שלנו ישנו התנאי המספיק: נציגי מכירה משופשפים שידעו בדיוק כיצד לשכנע כמעט כל אחד מאוכלוסיית היעד לקנות מכם ממוצר או לצרוך מכם שירות. כשאתם מנויים אצלנו במוקד הטלמיטינג, ההצלחה שלכם במכירות היא כמעט עובדה מוגמרת: נסו ותיווכחו!

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן