טיוב נתונים לשיפור מערך המכירות של המוצר שלך במוקד טלמרקטינג

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

טיוב נתונים הוא אחד הנדבכים החשובים בשירות טלמרקטינג, והסוד הכמוס הוא שילק גדול מהמוקדים הטלפוניים בכלל לא דוגלים בשיטה הזו או לא יודעים כיצד לבצע אותה. מוקד טלמרקטינג ללא טיוב נתונים הוא כמו שחקן כדורסל המנסה לקלוע לטבעת כשהוא עיוור, או עיניו קשורות. המוקד אינו באמת יודע מה לעשות בשביל למצוא את הלקוחות ללקוח, אז הוא “יורה” לכל הכיוונים ובמקרה הטוב הוא מביא תוצאות בינוניות, לעומת מקרים אחרים בהם הלקוח שילם אלפי שקלים בחודש למנוי ולא הגיע לאן שרצה. כאן, תשלם הרבה פחות, ויתבצע טיוב נתונים במסגרת טלמרקטינג. מיד תדע מה זה טיוב נתונים ומדוע זה כה חשוב.

טיוב נתונים הוא מיקוד האסטרטגיה שלך כך שתצליח למכור בכל מצב!

לכל עסק ישנם כמה שירותים ומוצרים שהוא מציע, והם מתאימים לקבוצות גיל או אוכלוסין שונות, או לעתים לא מתאימים בכלל. כאשר המוצר או השירות מיובאים מחו”ל, סביר שייווצר לעתים חוסר התאמה שכזה. אנו נודיע לך אלו תחומים בתוך העיסוקים שלך הם ה- “חמים” ביותר עבור הציבור הישראלי, וגם נסביר לך איזה ציבור אתה צריך, כלומר מי יקנה ממך בסבירות הכי גבוהה את מה שאתה מוכר. טיוב נתונים מגיע מלשון “ה.ט.ב”, כלומר מטיבים את הנתונים כך שמקסימום לקוחות יגיעו אליך במינימום זמן.

כיצד מתבצע טיוב נתונים הלכה למעשה?

זו פעולה סטטיסטית שמבצעת על ידי חטיבת המחקר שלנו. בסיומה, תנחה אותנו החטיבה (שמורכבת מסטטיסטיקאים ואקטוארים הלכה למעשה) לפנות אל מוקד טלמרקטינג שברשותנו ולהתחיל לעשות סקר מוצר בקרב קבוצות אוכלוסיה שונות. סקר המוצר יאפשר לנו לדעת איזה מוצר ואיזה שירות הוא המועדף ביותר בקרב האוכלוסיות החשודות כמתעניינות בפעילות שלכם. מוקד טלמיטינג יתחיל להוציא שיחות יוצאות על מנת לארגן לך פגישות טרום מכירה, בהן המכירה תתבצע בנקל על ידיך לאחר שאנו ליבנו עם מי שהתקשרנו אליו את כל הפרטים הנדרשים.

כל המתעניין בהעשרת פעילותו העסקית והכלכלית, טוב יעשה אם יפנה אל מוקד טיוב נתונים לאיתור לקוחות! לחצו לפרטים נוספים על טלמרקטינג

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן