מוקד טלמיטינג לתיאום מוקדם של פגישות מכירה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מתקשה במכירות? הלקוח גורם לך להרגיש שאתה ילד והוא המבוגר האחראי? זה חייב להשתנות! בישראל, תופעת ה- “ילד” בעולם המסחר מתרחשת בקרב בני כל הגילאים, ממשוחררי צבא ועד גיל הפנסיה. החברה המסחרית הישראלית לא אוהבת ילדים, אך מחפשת אותם בנרות בשביל לא לקנות מהם. ככה זה כשהתחרות מסיבית ולא מאפשרת הרבה מקום לסטיות מהעיקר. בדיוק בשביל זה, אנחנו נדבר בשבילך, ונייצג אותך בכבוד רב בהיבט השיווקי. מה שיישאר לך לעשות הוא להיפגש עם האדם עמו דיברנו ולמכור לו את המוצר או השירות שתכננת לשווק לו בכוחות עצמך.

מוקד טלמיטינג להכנה יסודית של תשתית המכירה

מוקד טלמיטינג יכין עבורך בדיוק מה שאתה צריך בשביל להסיר התנגדות מהלקוח. המשנה ללקוח הוא לא מה אתה אומר אלא איך הדברים נאמרים. אנחנו תמיד נציג חזות של אדם מבוגר ואחראי, משום שכל מוקדן פה נבדק ונבחן בקפידה לפני שנקלט כטלפן טלמיטינג. הטלפן יבצע עבורך את השיחה, כאשר הוא היזם. השיחות היוצאות שהוא יעשה הן תולדה של פועלה של חטיבת המחקר של המוקד, אשר מאתרת עבורך לקוחות פוטנציאליים. תיאום פגישות למשווקים, טיוב נתונים על ידי חטיבת המחקר – למציאת הלקוחות הפוטנציאליים, ועוד מכלול שירותים נוספים ייעשו על ידנו על מנת שאתה תוכל למכור בבטחה את מוצרייך.

מה עלי לעשות אחרי שדווחה לי פגישת טלמיטינג?

למעשה, אין כאן ממש אפקט רעיוני של דיווח. המתקשרים ייצרו קשר אתך, לאחר שאנו ננדב להם את מספר הטלפון או האמייל שלך. בהתבסס על תיאום פגישות למשווקים שערכנו, אנו יכולים להסדיר עבורך את הפגישה, אבל גם אם לא ביצענו תיאופ פגישה מסודר, והלקוח הפוטנציאלי יתקשר אליך, סביר שבכל זמן שלא תקבעו, הפגישה תסתיים במכירה, בשל מהימנות השיחה ויכולות המכירה המוכחות של מוקדני המוקד. לכן, כל שייוותר לך לעשות הוא להיפגש עם המתקשר ולמכור לו את המוצר או השירות שאתה מעוניין להציע.

באמצעות מוקד טלמיטינג, גם אתה יכול לעלות על גל ההצלחה הכלכלית ולהביא את עצמך שוב למרכז!

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן