טלמיטינג על בסיס טיוב נתונים אפקטיבי שיפרוס בפנייך בדיוק את אוכלוסיית היעד

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מעוניין להגדיל את מכירותייך בעסק? מעוניינת שהציבור לא יפסיק להתעניין במוצרים ובשירותים מטעמך? אם אתם בעלי עסקים המעוניינים להגדיל את הלידים שלכם באינטרנט ואף להביא להגדלת היקף המכירות הלכה למעשה, אנו ממליצים להירשם אל מוקד טלמיטינג שיסנן עבורך לקוחות לא מתאימים באמצעות טיוב נתונים. לא רק שתיוותר עם המון מכירות, כל מכירה שלך תהיה אך ורק ללקוח מתאים, שתענוג יהיה לך לתת לו שירות או תמיכה על המוצר אשר יקנה.

כיצד מתבצע טיוב נתונים במוקד טלמיטינג?

הדבר מתבצע באמצעות חטיבת מחקר. חטיבת המחקר בוחנת את הקשר בין המוצר לבין הלקוח ולהיפך, ומוצאת מי הכי יסתדר עם המוצר, ירצה לקנות אותו, יהיה מעוניין להשקיע בו עוד כסף בעתיד, ובשורה התחתונה: למי תהיה הכי הרבה מוטיבציה להיטמע במוצר או בשירות ולא להרפות ממנו. לקוחות כאלה אתה צריך, ולהם אתה זקוק. לעומת זאת, לקוחות שיתחילו לצעוק, לומר שהם לא מבינים את המוצר/השירות ולדבר אתך עם החזרים אתה ממש לא צריך, ובדיוק בשביל זה טיוב נתונים נעשה עבורך למען הבאת הטובים מבין לקוחותייך הפוטנציאליים לסף דלתך.

מה הלקוח מעוניין לשמוע ומה אתה צריך להשמיע?

אנו ממליצים לקרוא היטב את מה שאנחנו רושמים לכם: מה אירע בפגישה, למה הלקוח ציפה, ומה הוא מעוניין לשמוע כשיגיע המועד של תיאום פגישות ביניכם (תיתכן יוצר מפגישה אחת לפני ביצועהּ של המכירה). בדרך זו, גם תחסוך כמה שיותר פגישות והוא יחסוך כמה שיותר אי הבנות אתכם. במילים אחרות, רק אם אתם מעוניינים לתת לו שירות ותמיכה, וחושבים שזה ייעשה בצורה מקצועית, אנו ממליצים לחזור לאותו לקוח. באשר לפגישת המכירה עצמה, מומלץ לבוא מוכן, ערוך לתיקולים על המוצר שהלקוח יתקיל אותך בהם, ולהפגין בקיאות במוצר או בשירות על מנת שייצא משהו מאותו תיאום פגישות, והמתקשר יראה בכם מורי הדרך שלו בענף המדובר.

בדרך כלל, מה הצפי של לקוח שהגיע מהטלמיטינג להישאר נאמן למותג שלי?

על פי רוב, מוקד טלמיטינג מגדיל מאד את הסיכוי שייווצר לקוח נאמן. הלקוח הכיר אותך מהפרסומים והשיחות שלנו ומבחינתו אתה זה המוצר והמוצר זה אתה. אתה הכתובת שלו לענייני ידע על אותו מוצר, ולכן הסיכוי שהוא יישאר נאמן הרבה יותר גדול מאשר עמית שפגשת באוניברסיטה או בהפסקה מהעבודה, שמבחינתו אינך איש מקצוע אלא רק עוד אדם.

 

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן