מוקד טלמיטינג לביצוע תיאומי פגישות מכירה

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

מוקד טלמיטינג הוא אחד מכלי ההצלחה החשובים ביותר בארגז הכלים שלכם כבעלי עסקים. מוקד הטלמיטינג שלנו פותח עבורכם דלתות וצוהרים שלא היו לכם קודם, ומאפשר מכירות על בסיס אמון של הלקוח בכם, אותו אנו נטמיע בקרבו. גם אם לפני שנים רבות לבית העסק שלכם לא יצא שם טוב מול המתחרים, וזה פגע בכם להצליח להשיג לקוחות, אנחנו באבחה אחת נגרום לציבור לחשוב אחרת ולהחזיר אתכם שוב למסלול של הובלה.

מהו מוקד טלמיטינג?

בניגוד למה שאתם סבורים, זהו לא מוקד שימכור במקומכם, ולא מוקד שאתם מגייסים בו עוד אנשי מכירות לארגון שלכם. זהו בסך הכל מוקד תיאום פגישות למכירה. המוקד ישוחח עם לקוחות שקיים פוטנציאל גדול שירצו את המוצר או  השירות שלכם (הם ייקבעו באמצעות טיוב נתונים מטעם חטיבת המחקר שלנו), ויניע אותם לחשוב שהמוצר או השירות שלכם הם הטובים ביותר למה שהם מחפשים. בהתאם לכך, יקבע המוקד עבורכם תיאום פגישות למשווקים לקראת מכירה.

בתוך כמה זמן, כבעלי עסקים, נחוש בשינוי התודעתי כלפינו?

זה יקרה ממש מידית, שכן האופן בו אנחנו עובדים מאד סיסטמטי: ניתוח גרף המוצרים והשירותים שלכם, תרגומו לאוכלוסיות יעד שצריכות אותו, ותחילת ביצוע שיחות הטלפון לשם תיאום פגישות למכירה. זה הכל. לא ניתן לומר אם כעבור שבוע, שבועיים או חודש תחושו בשינוי, אבל השינוי יגיע, וזה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

כיצד נדע איך להגיע לפגישת התיאום, ואיך נדע למה הקונים שלנו מצפים מאתנו?

אנו נשתף אתכם מה היה בשיחה. כשאנחנו משבצים תיאום פגישות למשווקים, אנו רושמים באיזה נושא זה היה, ולמה הלקוח העתידי מצפה מכם. הדבר יאפשר לכם להגיע מוכנים לפגישת השיווק והמכירה, ולבצע בקלות את המכירה אשר תכננתם לבצע.

מדוע חשוב מאד לגבות את המכירות שלכם במוקד טרום מכירה כמונו?

רק מוקד כזה מבדיל בניכם לבין המכירה, ומחקרית הוכח כי ככל שישנם יותר מדיומים בינכם לבינה, הסיכוי שלה להצליח גדל, והאמון כלפיכם גם הוא גדל. נכון, בתודעה, כוכב רוק מפורסם נחשב למצליחן גדול יותר מאשר זמר מתחיל? אותו דבר קורה בכל יתר המקצועות. ככל שיותר אנשים ידברו בשבחכם ולא יתנו לציבור להגיע אליכם כל כך מהר, בלי שיחות שבח עליכם, גם השם שלכם ישתפר, ועמו גם האמון המקצועי שהציבור ייתן בכם.

 

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן