מוקד תיאום פגישות

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

תיאום פגישות באמצעות מוקד טלמיטינג מקצועי

אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים להרחיב את המכירות שלכם, אתם לא זקוקים לדג אלא לחכה. למה אנו מתכוונים? אנחנו לא הולכים לשווק את המוצר שלכם ולגבות עבורכם כסף מאנשים שאתם לא מכירים. אנו נעשה משהו טוב מכך: נשוחח עם אותם אנשים, נסביר להם אודות חשיבותו של המוצר, נספר להם אודותיכם, ובכך נביא את המתעניין לרצות מאד לקנות את המוצר או השירות שלכם. אנו נדאג שתתקיים פגישת מכירה ביניהם. יודעים מה יקרה בה, בסיכוי רב? גם אם שלחתם אדם בעל היסטוריה מכירתית גרועה, הוא יתקשה מאד להיכשל במכירת המוצר. מושא הפגישה שלו פשוט לא יתפשר על פחות מהתחייבות אליו.

מוקד תיאום פגישות למכירה

לאחר שנסקור את המוצר למתעניין בטלפון, נפנה אותו לפגישה עמכם. בפגישה, תוכלו להתרשם מהמתעניין ולהיחשף לצרכיו. אתם תופעתו כי הם בדיוק מה שהמוצר או השירות שתעניקו מטפל בהם, ולא תבינו איך מוצאים עוד לקוחות כאלה. האמת היא שנעזרנו בחטיבת מחקר סטטיסטית המועסקת במוקד, אשר סייעה לנו לאתר את אוכלוסיית הלקוחות שלכם בהתאם לפילוחים כמו גיל, חומי עניין, אתניות ותחומי עיסוק נפוצים באזור.

מוקד טלמיטינג

מוקד טלמיטינג מקבל את ההוראות למי להתקשר על מנת לבצע תיאום פגישות מגוף ייחודי המועסק במוקד, בשם “חטיבת המחקר”. החטיבה בוחנת קבוצות שונות באוכלוסייה וחושפת עד כמה הן אכן זקוקות למוצר או לשירות. חטיבת המחקר תורה למוקד טלמיטינג להפנות אתכם אך ורק ללקוחות שבאמת זקוקים למוצר או לשירות, כך, תוכלו לזכות את עצמכם במכירות חסרות תקדים.

מוקד תיאום פגישות בהתאם ליומן מנהל

אנו נבצע את תיאום הפגישה בהתאם לכתוב ביומן שלך, ונתדעכן בו בזמן אמת. כך, לא ייווצרו לך התנגשויות, אלא תוכל לקיים פגישות שנסגרו לך על ידי מוקד טלמיטינג בנוחות רבה מאד וברמת סמך גבוהה למדי. תיאום פגישות למכירה הוא תחילת תהליך המכירה, וזה נעשה מצדנו כעובדי טלמיטינג. ללא שירות תיאום פגישות, אתם צפויים, ככל הנראה, להתקשות בגיוס לקוחות, בעוד שעם מוקד טלמיטינג תוכלו בנקל לייצר לעצמכם הכנסה נוספת.

ניתן לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף על תיאום פגישות: אנו עוסקים בשירותי טלמיטינג, טלמרקטינג, טיוב נתונים, ועוד!

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן