תיאום פגישות למכירה על ידי מוקדני טלמיטינג מנוסים

הגיע הזמן ל- Wecall

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם מייד

כאשר אתם מבקשים לבצע תיאום פגישות למכירה מוטב להטיל זאת על מוקד טלמיטינג. רבים מכם ודאי מודעים לחשיבות של תיאום פגישות למכירה, ועבור מי שלא מודע, אנו נסביר. במאה ה- 21, הציבור לא באמת בודק מי טוב ומי לא טוב באיזשהו עניין מקצועי (אולי למעט רפואה ונושאים העוסקים בחיים ומוות). ברוב שטחי החיים, הציבור ניזום מהמלצות חבריו, ובוחן מי מקובל בקרב החברה כספק המוצר או השירות ומי לא. העוסק יתעלם מהאדם או העוסק הלא מקובלים. ככה הדברים עובדים כיום, ועל מנת להימנות עם הצד המוכר והמקובל אתה צריך מישהו שידבר בשמך ובשבחך. המישהו הזה הוא מוקד טלמיטינג, וזה ייעשה באמצעות תיאום פגישות בטלפון, פגישות שמטרותיהן הן מכירות.

תיאום פגישות באופן ממוקד מול הלקוח הפוטנציאלי

אנו נבצע זאת באמצעות סינון מתקשרים על ידי חטיבת המחקר. החטיבה תשאיר אותנו רק עם אנשים שעשויים באופן נקי וטהור להתעניין במוצר שלך או בשירות שאתה מספק. תיאום פגישות ייעשה אצלנו בהתאמה מלאה לצרכיו של האדם עמו אנחנו משוחחים. הביע אותו אדם נכונות בקשר למוצרים ולשירותים שלכם? הוא הביע רצון להיפגש אתכם? אנו נעדכן אתכם באמצעות הודעה ונתאם תאריך ושעה למפגש.

מימוש מכירה גבוה בשירות: יותר תיאומים בדרך כלל פירושם יותר מכירות לך

כאשר השכלנו לבצע תיאום עמך, רוב הסיכויים שאתה תצליח למכור את מה שאתה חפץ למכור. מאזין שהסכים שנקבע לו תיאום פגישה עמך הוא מאזין שעבר הרבה מאד סינונים על ידי חטיבת המחקר ומה שהוא צריך אינו רק השירות או המוצר שלך, אלא רוב הסיכויים שמדובר בחלק שאתה הכי מקצוען בו בתוך אותו תחום. לכן, המרחק בין התיאום לבין המכירה יהיה קטן מאד, ויסב לך לא מעט יכולת להרוויח מהפגישה הצפויה לך.

מבול של לקוחות חדשים

נרשמת אלינו? תתכונן למבול של לקוחות חדשים. תיאומי הפגישות שלנו שייצרו עבורך מכירות בסבירות גבוהה לא יהיו בודדים, אלא רבים. כשאנחנו נכנסים להילוך גבוה, אנו יכולים לשכנע בנקל כמעט כל אחד בטיבו של בית עסק מסוים המשווק מוצר או שירות. לכן, תתכונן למפגש עם מאזינים רבים עמם שוחחנו.

צור קשר

הזן את פרטיך ונציג יחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן